Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Останні новини

Засідання обласної творчої групи вчителів географії

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 24 квітня на базі Сумського ОІППО відбулось засідання обласної творчої групи вчителів географії «Особливості використання тестових завдань різних типологічних форм у викладанні географії з метою об’єктивного контролю знань та підготовки до ЗНО».

Регіональний семінар-практикум «Особливості викладання теми «Базова підтримка життя. Техніка проведення реанімаційних заходів» за програмою вивчення предмета «Захист Вітчизни»

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 24 квітня 2019 року на базі Сумського медичного коледжу відбувся регіональний семінар-практикум «Особливості викладання теми «Базова підтримка життя. Техніка проведення реанімаційних заходів» за програмою вивчення предмета «Захист Вітчизни».

Хмарні технології – вимога часу

головну resultПерспективним напрямом удосконалення системи освіти є впровадження в освітній процес нової інформаційної технології, яка дістала назву хмарні обчислення (Cloud computing). Проблема доцільного й педагогічно виваженого використання хмарних технологій у закладах загальної середньої освіти набула всеукраїнського масштабу завдяки впровадженню національного проекту «Відкритий світ», кінцевою метою якого стало «подолання освітньої нерівності і забезпечення найвищого стандарту освіти у кожному куточку України» за рахунок створення єдиного навчально-інформаційного онлайн простору для вчителів, учнів та їх батьків.

Засідання обласної творчої групи вчителів історії

03 rezultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 24 квітня  2019 року,  на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулось ІІІ засідання обласної творчої групи вчителів історії «Практичні заняття як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії».

НА ЧАСІ – STEM-освіта (другий день роботи семінару)

13 rezultУ другий робочий день Всеукраїнського науково-практичного семінару «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ» працювало дві секції: секція 1 «Початкова школа» (модератори - Лавська Алла та Декунова Зоя, старші викладачі кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО) та секція 2 «Дошкільна освіта» (модератор: Цимерман Ірина, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО).

Сучасний навчальний кабінет – необхідна складова забезпечення якісного освітнього процесу в умовах нової української школи

07 rezultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на  2019 рік  23 квітня 2019 року на базі Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка проведено обласний семінар-практикум з теми «Сучасний навчальний кабінет – необхідна складова забезпечення якісного освітнього процесу в умовах нової української школи».

Нова українська школа через призму якості початкової освіти

головну resultМоніторинг якості освіти надає нові можливості для пролонгованої педагогіки: освітяни чітко знають над чим працювати для покращення майбутніх освітніх результатів. Тематиці використання результатів моніторингового дослідження читацької та математичної компетентностей для підвищення якості початкової освіти був присвячений «круглий стіл» у комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, що відбувся 23 квітня 2019 року. Захід об’єднав представників Українського центру оцінювання якості освіти, Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти, Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів органів управління освітою, закладів загальної середньої освіти, педагогічних закладів вищої освіти.

НА ЧАСІ – STEM-освіта

golovna resultКонкурентоспроможність та успішне працевлаштування, освіта після школи, різні технічно складні навички, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять – це все завдання STEM-освіти. STEM – не нове слово для учнів та вчителів, а от як реалізувати систему в реаліях Нової української школи – питання, якому присвячений дводенний Всеукраїнський науково-практичний семінар «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ», який розпочав свою роботу в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти 23 квітня 2019 року.

Обласна школа майбутнього вчителя-методиста «Власна методична розробка: специфіка та особливості побудови»

golovna resultЗгідно з пунктом 5.2 Типового положення про атестацію педагогічних працівників встановлено, що педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені закладами післядипломної освіти. Питанням специфіки та особливостям побудови власної методичної розробки було присвячено засідання обласної школи майбутнього «учителя методиста» («викладача-методиста», «вихователя-методиста», «керівника-гуртка-методиста», «практичного психолога-методиста»), яке відбулося 23 квітня 2019 року, відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Більше статей...

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new