Останні новини

Усіх нас єднає рідна мова!

головну16 лютого 2019 року на базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» проведено IV (підсумковий) етап ХІX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у якому взяли участь 27 учнів 3-11-х класів закладів загальної середньої освіти, 3 учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти, 11 студентів закладів вищої освіти Сумської області.

ОСВІТА МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ ЧАС

Golovna resultУ рамках робочого візиту на Сумщину Міністр освіти і науки Лілія Гриневич відвідала осередок нового та інноваційного – КЗ Сумський обласний інститут післядипломної освіти.

Найперше, Міністр освіти і науки ознайомилася із кабінетом початкової освіти, який у рамках реалізації концепції Нової української школи створено на базі Інституту. Оригінальне оформлення класу, наочні посібники – все розраховане на те, щоб учителі початкової школи, для яких тут проводяться навчальні сесії та тренінги, відчули атмосферу нового. У ході екскурсії класом, Міністр поспілкувалася із методистами та вчителями, щоб у ході відкритого і щирого спілкування почути найголовніше: Новій українській школі – бути! І основа цього процесу – вчителі, яких очільник освітянської галузі країни назвала золотим фондом, – готові до перетворень.

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – СЕРЦЕВИНА СІЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ І ПЕРСПЕКТИВА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ

 Сироватка2На цьому наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, відвідавши Верхньосироватську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів, яка є опорною в Сумському районі.

Ця школа справді вражає своїм естетичним виглядом, ошатністю, квітучою зеленню, а ще – щирими, відкритими посмішками учителів.

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК З МАТЕМАТИКИ

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 15 лютого 2019 року проведено методичний порадник «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до ЗНО з математики».

Методичний порадник «Атестація педагогічних працівників закладу загальної середньої освіти»

головну resultВідповідно до плану роботи КЗ Сумський ОІППО на 2019 рік, 14 лютого 2019 року на базі Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Р.К. Рапія було проведено методичний порадник для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти м. Охтирка за темою «Атестація педагогічних працівників закладу загальної середньої освіти».

Багатомовна освіта в Україні: реалії і перспективи розвитку

головну result12-14 лютого 2019 року у м. Київ за ініціативи Міністерства освіти і науки України та фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Естонії, відбувся семінар проекту «Підтримка діяльності команд українських шкіл та Міністерства освіти і науки України у сфері багатомовної освіти», у роботі якого взяли участь делегації Дніпропетровської, Закарпатської, Чернівецької, Сумської, Херсонської областей.

Методичний порадник щодо підготовки до ДПА, ЗНО з історії України

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 13.02.2019 було проведено методичний порадник за темою «Особливості підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до ДПА, ЗНО з історії України: практичний аспект».

Особливості створення освітньо-розвивального середовища закладу освіти в умовах упровадження концепції Нової української школи

 resultВідповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.07.2018 № 1/9-438, щодо впровадження курсу «Культура добросусідства», наказу Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти від 13.11.2018 № 169-ОД «Про адаптацію, апробацію та впровадження курсу «Культура добросусідства»» та з метою розвитку соціальної компетентності, діалогу та толерантності серед учнів та дорослих 13 лютого 2019 року на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний науково-практичний семінар «Особливості створення освітньо-розвивального середовища закладу освіти в умовах упровадження концепції Нової української школи».

ЯК НЕ ВТРАТИТИ СЕБЕ, НЕ ВИГОРІТИ ПРОФЕСІЙНО

golovna 131136 HDR resultПроблемa професійного вигорання є однією з найактуальніших для представників багатьох професій. З ризиком професійного вигорання пов’язана і професія практичного психолога, адже зміст діяльності спеціаліста полягає в тому, що постійно необхідно входити і перебувати в стані суб’єкта, з яким здійснюється спільна діяльність: вдивлятися, вслуховуватися в нього, співпереживати, співчувати, передбачати його слова, настрій, вчинки.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new