Моніторинг якості освіти надає нові можливості для пролонгованої педагогіки: освітяни чітко знають над чим працювати для покращення майбутніх освітніх результатів. Тематиці використання результатів моніторингового дослідження читацької та математичної компетентностей для підвищення якості початкової освіти був присвячений «круглий стіл» у комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, що відбувся 23 квітня 2019 року. Захід об’єднав представників Українського центру оцінювання якості освіти, Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти, Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів органів управління освітою, закладів загальної середньої освіти, педагогічних закладів вищої освіти.