uvaga

  КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ТА АНОНСИ ПОДІЙ:                                                                          Заходи з безпеки badaboom

Технічна підтримка дистанційного навчання: 

nushsoippo@gmail.com

Інформація щодо часу початку навчальних занять у КЗ СОІППО

 

28 травня 2024 року

VІІІ Усеукраїнська науково-практична інтернет-конференціїя  «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (Інформаційний лист)

21 травня 2024 року

І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ДОСВІД, РОЗВИТОК, ПЕРСПЕКТИВИ, ТРАНСФОРМАЦІЯ» (Інформаційний лист)

РАДИМО! ДІЄМО!ПЕРЕМАГАЄМО!

ВЧИМОСЯ В УМОВАХ   ВОЄННОГО СТАНУ

ПСИХОЛОГІЧНА  ДОПОМОГА ПІД ЧАС ВІЙНИ

АБІТУРІЄНТАМ!

З 7.05-29.05 розпочинається реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ (звертатись до каб. 200              або за електронною поштою    prijmalna.komisia@soippo.edu.ua)

Додаткове замовлення на курси ПК 2024 за кошти фізичних/юридичних осіб

Останні новини

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад

olimpiadiВідповідно до графіка проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021-2022 навчальному році, розробленого Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, триває цикл учнівських олімпіад у районах (містах, ТГ) Сумської області, зокрема 27 листопада 2021 року відбулася олімпіада з географії, дистанційно (на місцях) з відеоспостереженням, відповідно до вимог.

До участі долучилося 15 територіальних громад: Білопільської, Ворожбянської, Глухівської, Кролевецької, Путивльської, Сумської міських рад; Есманської, Миколаївської, Степанівської селищних рад; Андріяшівської, Вільшанської, Кириківської, Комишанської, Річківської, Хмелівської сільських рад та 3 заклади освіти обласного підпорядкування: Комунальний заклад Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей», Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» імені І.Г. Харитоненка Державної прикордонної служби України, Комунальний заклад Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.

Засідання обласної творчої групи заступників директорів з навчально-виховної роботи

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2021 рік, 26 листопада на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося VІІІ онлайн-засідання обласної творчої групи заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з теми «Підготовка матеріалів для упорядкування збірника «Формування інноваційної культури педагога: компетентнісно орієнтований підхід» за підсумками роботи з теми «Компетентнісно орієнтований підхід до організації методичної роботи з педагогічними кадрами в закладі загальної середньої освіти».

КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ШЛЯХ ДО УБЕЗПЕЧЕННЯ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Screenshot 6Особливості розвитку критичного мислення дітей та молоді як засобу захисту від сучасних медіа загроз розглядали в рамках вебінару практичні психологи закладів позашкільної освіти, психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

nagolovnuВідповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2021 рік, 25 листопада відбувся в онлайн форматі обласний LEGO – марафон #3. Сесія 1 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».

Цільова аудиторія – вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти.

ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ

nagolovnuВ умовах реформування та модернізації системи освіти значна увага приділяється особистості педагога, його відповідності запитам суспільства, вмінню швидко адаптуватися до мінливих умов, здатності до самоосвіти та освіти протягом всього життя, вмінню набувати необхідних компетентностей, відповідно до викликів сьогодення. Так, в науковий обіг входить поняття «особистісно-професійна компетентність педагога» як сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь, методичної майстерності, гармонійна інтеграція яких у педагогічній діяльності дає оптимальний результат. Проте, науковців все частіше хвилюють питання складових даного виду компетентності, проблеми її становлення, формування й розвитку, а також управління цим розвитком в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO