Останні новини
Обласний семінар-практикум для вчителів хімії
10 листопада 2014 року, відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2014 рік (відповідальна – Метейко А.В., методист хімії Сумського ОІППО), на базі кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка відбувся щорічний обласний семінар-практикум для вчителів хімії, які працюють з інтелектуально-обдарованою молоддю та у класах хіміко-біологічного профілю за темою «Готовність учителів хімії до реалізації практичної складової поглибленого вивчення предмета та підготовки школярів до інтелектуальних змагань».
Доповідь на форумі «Європейський Союз – Україна: освіта дорослих»
4-6 листопада 2014 року у рамках Міжнародних днів освіти дорослих в Україні відбувся форум «Європейський Союз – Україна: освіта дорослих», який відкривали президент НАПН України, президент Товариства «Знання» України Василь Кремень, заступник міністра освіти і науки Максим Стріха, голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілія Гриневич, регіональний директор Представництва DVV International в Україні, Білорусі, Молдові Аніта Якобсоне.
У коло науковців зарубіжних країн, народних депутатів України, представників Міністерства освіти і науки України, наукових установ, управлінь освіти і науки облдержадміністрацій, обласних інститутів післядипломної освіти, громадських організацій і фондів була запрошена перший проректор з науково-педагогічної роботи Світлана Панченко та виступала з доповіддю «Неформальна психологічна освіта як важливий ресурс особистісного зростання дорослих». (Програма Форуму)
Goethe-Institut у Сумському ОІППО – крок до нової якості викладання іноземної мови
Стрімкий розвиток євроінтеграційних процесів в Україні ще раз доводить значимість вивчення іноземних мов учнями наших шкіл, і більше того – однієї мови стає замало. Інновації, запропоновані Міністерством освіти і науки України, що стосуються обов’язкового вивчення двох іноземних мов не були позитивно сприйняті всіма учасниками навчального процесу. Педагогічний загал виявився не готовим до якісного надання освітніх послуг з вивчення другої іноземної мови. У свою чергу учнівська спільнота була не однозначною у своїх міркуваннях щодо ще однієї мови, віддаючи їй другорядну роль.