Останні новини
Інтерактивне навчання слухачів: від запитів до поширення досвіду
У відповідь на зростаючі запити педагогів області щодо інтерактивного навчання в процесі підвищення кваліфікації, науково-педагогічні працівники кафедр КЗ Сумський ОІППО постійно дбають про створення на заняттях умов активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Це співнавчання, взаємонавчання, де слухач курсів і викладач (тренер) є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, постійно рефлексують із приводу того, що вони знають, уміють і здійснюють. Одне з таких занять - спецкурс на тему «Атестаційна експертиза загальноосвітніх навчальних закладів» - провели у відкритому форматі 25 лютого 2015 року старший викладач кафедри державного управління та педагогічного менеджменту Перлик В.В., викладач та методист інституту з кадрових питань Сукачова Н.М. згідно освітньої програми підвищення кваліфікації директорів загальноосвітніх навчальних закладів та розкладу навчальних занять.
Майстер-клас з трудового навчання - яскравий приклад набуття інноваційного досвіду
Проблема розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання є досить актуальною проблемою в період необхідності відновлення економіки нашої держави, відродження національної культури та самосвідомості народу. В основі творчості лежить, як правило, трудова діяльність людини. Праця – єдиний спосіб перетворення людини у творчу особистість. Працею ми не тільки навчаємо, а й виховуємо. І тому мета уроків трудового навчання – не лише навчання, а й виховання діяльнісної, творчо обдарованої особистості, яка буде робити не лише добрі справи, а й знаходити в них радість.
Сприятливий соціально-психологічний клімат навчального закладу
Першочерговим завданням сучасної професійної освіти є виховання конкурентоспроможних спеціалістів, свідомих громадян, які повинні стати носіями національної та людської гідності, патріотизму, порядності, творцями матеріальних та духовних цінностей. Це можливо лише за умови наявності в навчальному закладі сприятливого соціально-психологічного клімату. Діяльність щодо його формування та вдосконалення є пріоритетним завданням розгортання потенціалу як окремої особистості, так суспільства в цілому. Як створити в навчальному закладі комфортні умови праці та навчання, сприяти формуванню довіри, взаємної підтримки, щирості та поваги між учасниками навчально-виховного процесу? Ці та інші питання стали предметом обговорення наобласному методичному об’єднанні соціальних педагогів професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації «Формування сприятливого психологічного клімату в учнівських та педагогічних колективах», що відбулося 25 лютого 2015 року на базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ».