Особистісно-професійна компетентність педагога в рамках реалізації концепції «Нова українська школа»
Успіх інноваційних змін в освіті залежить від педагога, його творчого потенціалу, готовності до безперервної самоосвіти, здатності до гнучкого мислення, гуманістичної спрямованості особистості. Важливу роль у цьому процесі відіграє удосконалення особистісно-професійної компетентності педагога.
В контексті означених завдань та відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації «Про організацію семінарів-практикумів» від 19.10.2017 року № 597-ОД, реалізації І етапу наукової дослідно-експериментальної роботи Інституту за темою «Теоретико-методичні засади розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти», 8 листопада 2017 року на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти був проведений науково-практичний семінар на тему «Особистісно-професійна компетентність педагога в рамках реалізації концепції «Нова українська школа».