Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Останні новини

Інтерактивне заняття: Курс «Дошкілля»

image1У рамках внутрішнього освітнього аудиту з метою вивчення та поширення професійного досвіду викладачів кафедр з організації інтерактивного навчання зі слухачами курсів підвищення кваліфікації 10 березня 2015 року було проведено у відкритому форматі інтерактивне заняття з експрес-курсу «Дошкілля». Заняття проводили досвідчені викладачі Антонченко М.О. (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформаційно-комунікаційних технологій) та Івашина Л.П. (старший викладач кафедри державного управління та педагогічного менеджменту). Зазначимо, що заняття було проведено згідно освітньої програми підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів та розкладу навчальних занять.

ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

IMG_20150305_095940.jpg5 березня 2015 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання обласного методичного об’єднання соціальних педагогів  шкіл-інтернатів області. Проблема, яка виносилася на обговорення спеціалістів – Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в навчальному закладі.

ПІДГОТОВКА З'ЇЗДУ ПРЕДСТАВНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ

.jpg4 березня 2015 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка за ініціативи його ректора професора Огнев'юка Віктора Олександровича відбулася зустріч ініціативної групи ректорів, проректорів, директорів та їх заступників вищих навчальних закладів комунальної форми власності. Члени ініціативної групи створили організаційний комітет з підготовки та проведення З’їзду вищих навчальних закладів комунальної форми власності, до складу якого ввійшла перший проректор з науково-педагогічної роботи к. психол. н., доцент Панченко Світлана Миколаївна.

МУЗЕЇ ЛІТЕРАТУРНОГО ПРОФІЛЮ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ УЧИТЕЛІВ ОХТИРЩИНИ

DSCN6733Згідно плану роботи інституту 05 березня 2015 року в межах виїзних курсів підвищення кваліфікації КЗ Сумський ОІППО відбулася краєзнавчо-педагогічна практика  вчителів української мови та літератури Охтирщини на базі  Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 ім. Остапа Вишні.

Учасники мали можливість переглянути музейну експозицію « Ніколи не сміявся без любові до вас усіх…», присвячену життєвому та творчому шляху Остапа Вишні,  якому в 2014 році виповнилося 125 років від дня народження. Учні школи в презентаціях та інсценізаціях продемонстрували найважливіші та найцікавіші моменти  життя Великого гумориста, відтворили неперевершену майстерність творів  письменника - земляка.

Підвищувати кваліфікацію цікаво та корисно

на головну resultУчителі географії, економіки, рідного краю під час перебування на курсах підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти мають можливість не лише опановувати методику викладання предмету, ознайомлюватися з особливостями використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого спрямування, отримувати в «методичну теку» відеоролики, навчальні фільми та мультимедійні презентації, а й долучатися до актуальних, потрібних, корисних тематичних дискусій під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента, проректора СОІППО Удовиченко Ірини Віталіївни.

Апробуємо механізми внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності Інституту

АудитЗабезпечення якості освітньої діяльності виступає ключовою позицією реформаційних процесів в національній освіті, що торкнулись і Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Згідно Плану роботи інституту у 2015 році заплановано вивчення національної системи забезпечення якості освіти, задекларованої на законодавчому рівні у Законі України «Про вищу освіту» та розробку внутрішніх механізмів визначення показників та забезпечення якості освітньої діяльності з перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників освітньої галузі області.

ІІІ етап олімпіади з правознавства

на головнуУ III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства, яка відбулась 27-28 лютого 2015 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти взяли участь учні  10-х (за 11 клас) та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів області, що стали переможцями  II етапу олімпіад і включені до складу команди району (міста).

Реалізуємо завдання Базового компоненту дошкільної освіти

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2015 рік, 25 лютого цього року в актовій залі СОІППО відбувся обласний науково-практичний семінар «Науково-методичний супровід Базового компоненту дошкільної освіти в дошкільних навчальних закладах».

Інтерактивне навчання слухачів: від запитів до поширення досвіду

11017509У відповідь на зростаючі запити педагогів області щодо інтерактивного навчання в процесі підвищення кваліфікації, науково-педагогічні працівники кафедр КЗ Сумський ОІППО постійно дбають про створення на заняттях умов активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Це співнавчання, взаємонавчання, де слухач курсів і викладач (тренер) є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, постійно рефлексують із приводу того, що вони знають, уміють і здійснюють. Одне з таких занять - спецкурс на тему «Атестаційна експертиза загальноосвітніх навчальних закладів» - провели у відкритому форматі 25 лютого 2015 року старший викладач кафедри державного управління та педагогічного менеджменту Перлик В.В., викладач та методист інституту з кадрових питань Сукачова Н.М. згідно освітньої програми підвищення кваліфікації директорів загальноосвітніх навчальних закладів та розкладу навчальних занять.

Майстер-клас з трудового навчання - яскравий приклад набуття інноваційного досвіду

на головну resultПроблема розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання є досить актуальною проблемою в період необхідності відновлення економіки нашої держави, відродження національної культури та самосвідомості народу. В основі творчості лежить, як правило, трудова діяльність людини. Праця – єдиний спосіб перетворення людини у творчу особистість. Працею ми не тільки навчаємо, а й виховуємо. І тому мета уроків трудового навчання – не лише навчання, а й виховання діяльнісної, творчо обдарованої особистості, яка буде робити не лише добрі справи, а й знаходити в них радість.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new