Останні новини
Організаційне засідання творчої групи вчителів української мови та літератури
Значна увага в організації процесу мовно-літературної освіти має приділятися когнітивно-комунікативному методу навчання, що зумовлюється насамперед суспільними потребами: без належного розвитку навичок ефективного спілкування сьогодні неможливе повноцінне функціонування людини в соціумі, адже мова – це не лише засіб спілкування, формування, оформлення та існування думки, головне знаряддя соціалізації особистості, а й засіб самопізнання народу, заглиблення в його культуру.
«Питання підготовки, перепідготовки та вдосконалення викладачів предметів духовно-морального спрямування»
16 жовтня в Українському католицькому університеті відбувся круглий стіл на тему: «Питання підготовки, перепідготовки та вдосконалення викладачів предметів духовно-морального спрямування», організований Катехитично-педагогічним інститутом УКУ спільно з представниками Громадської ради з питань співпраці з церквами та релігійними організаціями при МОН України.
Форми і методи дослідження навчальних досягнень учнів та критерії їх оцінювання. Таксономія Блума
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2015 рік, 15 жовтня 2015 року на базі Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 м. Суми відбулось заняття обласної школи молодого учителя географії «Форми і методи дослідження навчальних досягнень учнів та критерії їх оцінювання. Таксономія Блума» для учителів загальноосвітніх навчальних закладів (стаж роботи до 3-х років) із 6 адміністративних районів, міст області (Білопільського, Буринського, Конотопського, Кролевецького, Сумського, міста Суми).
Навчатись на практиці – гарантовано успішно
Учителі біології відвідали кращі кабінети біології міста Суми
Однією з найцікавіших форм навчання, які реалізуються під час проходження курсів підвищення кваліфікації, є педагогічна практика у навчальному закладі. Для вчителів біології, які навчаються на очно-дистанційних курсах, 15 жовтня було проведено педагогічну практику. Програма її була дещо незвичною: для реалізації мети, визначеної запитами педагогів, відвідано відразу два загальноосвітніх навчальних заклади м. Суми та відбулось знайомство з їх сучасними кабінетами біології.