Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Обласний семінар «Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. Упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у практику роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

вкл. .

головна result30 вересня 2014 року на базі Сумського ОІППО відбувся обласний семінар «Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. Упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у практику роботи з дітьми з особливими освітніми потребами». На заході були присутні відповідальні за інклюзивну форму навчання спеціалісти місцевих органів управління освітою та методисти РМ(М)К, заступники директорів з навчально-виховної роботи базових інклюзивних загальноосвітніх навчальних закладів (22 особи).

Учасникам семінару роз’яснено окремі положення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, нових Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку та надані методичні рекомендації щодо впровадження їх у практику роботи.

Завідуюча обласним центром практичної психології та соціальної роботи при управлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Марухина Ірина Володимирівна закцентувала увагу присутніх на особливостях психологічного супроводу учня з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітнього навчального закладу відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, доцент кафедри теорії та методики професійної та вищої освіти Сумського ОІППО, к.пед.н. Прядко Любов Олексіївна звернула увагу на необхідність формування життєвої компетентності дитини з порушенням інтелекту в процесі реалізації Державного стандарту. Виступаючими (Борцовою М.В., Угляй О.В., Чобонян А.В.) були висвітлені інші питання щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі, а також старшим викладачем кафедри психології СОІППО Троіцькою Мариною Євгенівною проведене тренінгове заняття на тему «Психологічні особливості організації роботи з педагогами, які працюють з дітьми за інклюзивною формою навчання».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new