Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії

головну 1Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2019 рік, 26.11.2019 на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласної творчої групи вчителів історії «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії».

Під час роботи обласної  творчої групи Третьякова О.В., методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО наголосила на тому, що основним завданням закладів загальної середньої освіти є формування ключових компетентностей. Кожна з ключових компетентностей передбачає засвоєння учнем не окремих непов’язаних один від одного елементів знань і умінь, а оволодіння комплексною процедурою, в якій для кожного виділеного елементу структури характерна  відповідна  сукупність  освітніх компонентів. Третьякова О.В. акцентувала увагу також на: основних ознаках ключових компетентностей; сучасних вимогах, які стоять перед учителями історії та суспільствознавчих дисциплін щодо набуття учнями предметних компетентностей.

Досвідом із реалізації наскрізних змістових ліній та формування предметних компетентностей на практичних заняттях з історії поділилися  Гармаш Л.О., учитель історії  Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради та Вовденко О.В., учитель історії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради.

За підсумками засідання обласної творчої групи «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії» надано методичні рекомендації.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new