Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

вкл. .

12 rezultНаступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини.

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 березня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Зі змістом поняття «наступність» та її психолого-педагогічними проблемами реалізації практичні психологи ознайомилися в ході семінару під керівництвом Л.О.Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи в мікрогрупах учасники розробили портрети сучасного випускника закладу дошкільної освіти та майбутнього школяра, визначилися з новоутвореннями дошкільного віку, важливими з точки зору психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі.

Актуальною для практичних психологів була робота з визначення завдань та змісту діяльності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо забезпечення психологічного супроводу наступності між дошкільною та початковою ланками, підвищення психологічної компетентності батьків та вихователів з означених питань, організації взаємодії між практичним психологом закладу дошкільної освіти та школи на етапі переходу дитини з одного рівня навчання на інший.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new