Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

вкл. .

12 rezultНаступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини.

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 березня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Зі змістом поняття «наступність» та її психолого-педагогічними проблемами реалізації практичні психологи ознайомилися в ході семінару під керівництвом Л.О.Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи в мікрогрупах учасники розробили портрети сучасного випускника закладу дошкільної освіти та майбутнього школяра, визначилися з новоутвореннями дошкільного віку, важливими з точки зору психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі.

Актуальною для практичних психологів була робота з визначення завдань та змісту діяльності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо забезпечення психологічного супроводу наступності між дошкільною та початковою ланками, підвищення психологічної компетентності батьків та вихователів з означених питань, організації взаємодії між практичним психологом закладу дошкільної освіти та школи на етапі переходу дитини з одного рівня навчання на інший.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new