Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Учителі початкових класів м. Суми вивчають методику предмета «Основи здоров’я»

вкл. .

1 resultГостинність Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д.Турбіна м. Суми була чудовим доповнення для тренінгової атмосфери експрес-курсів вчителів основ здоров’я за темою «Методика викладання основ здоров’я в початкових класах на засадах розвитку життєвих навичок». Саме в цій установі проходили навчання 24 педагоги м. Суми 26-30 листопада 2018 року.

Системно курси, на яких готуються педагоги-тренери для впровадження особливої технології навчання учнів з основ здоров’я – освіти на основі життєвих навичок ООЖН, впроваджуються в Сумщині з 2005 року. Учителів початкових класів – з 2016 року. Цією технологією має оволодіти кожен педагог, який навчає учнів з проблем здоров’я, і вона визнана в світі найефективнішою для формування в учнів ставлення до здоров’я як до найбільшої цінності. Лише системне впровадження ООЖН в освіті, починаючи з першого класу і весь період навчання в школі, може забезпечити вибір молодою людиною стратегії здорового способу життя. Саме на це спрямована сьогодні Нова українська школа, якою з-поміж інших, ключовою в освіті визначена компетентність «екологічна грамотність та здорове життя».

Активність, творчість, креативність вирізняє вчителів початкових класів серед інших освітян. Не була виключенням і група сумських педагогів. Потенційні учителі-тренери з основ здоров’я вибудовували структуру уроку-тренінгу, відпрацьовували тренінгові активності, інтерактивні технології, доцільні на уроках-тренінгах з основ здоров’я. Окрім методичних знань, учителі ознайомились із теоретичними питаннями проблеми інтегрування ВІЛ-позитивних дітей у шкільне середовище. На думку педагогів, знання про проблеми ВІЛ/СНІДу їм необхідні і для власної здорової життєдіяльності. Учителі малювали, вирізали, розігрували ролі, грали в дидактичні ігри та співали. Пізнавали не лише один одного, але й себе. Результатом навчання був сконструйований кожним учителем урок-тренінг з основ здоров’я. Сподіваємось, що запал і наснагу учителі перенесуть надалі на освітній процес.

Викладачі тренінгових експрес-курсів – доценти кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидати педагогічних наук В.М. Успенська та Л.А. Коростіль та слухачі дякують усім за співпрацю, а навчальному закладу – Комунальній установі Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна м. Суми (директор Р.В. Замятіна) за сприятливі умови виїзних курсів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new