Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

КОМФОРТНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ

вкл. .

 resultУ створенні безпечного середовища в освітньому закладі першочергова роль належить педагогам, які покликані перетворювати сучасний заклад на заклад, дружній до дитини, створити середовище партнерства, розуміння та підтримки усіх дітей і, зокрема, дітей, які зазнали впливу психотравмуючої події.

З метою підготовки фахівців психологічної служби до реалізації цієї місії навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної освіти 29 листопада 2018 року проведено обласний семінар-тренінг для соціальних педагогів шкіл-інтернатів з теми «Формування життєстійкості/стресостійкості в дітей в умовах освітнього закладу».

Методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти С.О.Гавриленко ознайомила учасників із двома підходами, один з яких орієнтується на концепт «резилієнс», інший на концепт «травма», сильними та слабкими сторонами їх застосування в контексті розвитку життєстійкості дітей в умовах освітнього закладу. Присутнім презентовано зміст та структуру програми «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах», етапи та етичні принципи роботи за програмою.

У ході інтерактивної взаємодії методисти навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної освіти А.Б.Растроста та С.О.Гавриленко відпрацювали з учасниками тренінгу технологію підвищення психологічної компетентності фахівців з питань розвитку життєстійкості/стресостійкості в дітей в умовах освітнього закладу, визначилися з віковими особливостями реакцій дітей на психотравмуючу ситуацію та їх впливом на навчальну діяльність, напрацювали арсенал технік педагогічного спілкування, сприятливих для створення безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методи роботи соціальних педагогів з дітьми, які зазнали впливу травмуючої події, особливості надання їм психосоціальної підтримки.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new