Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Інклюзивна освіта: виклики та перспективи

вкл. .

nagolovnuІнклюзивна освіта набуває все більшого розвитку на Сумщині, зважаючи на державну політику забезпечення права на рівний доступ до якісної освіти всіх дітей, освітні, соціальні та економічні аргументи, активну позицію батьків та громадських організацій. До аналізу успіхів і проблем організації інклюзивного навчання, формування суспільної уваги та поваги до розмаїття та унікальності кожної дитини, ефективного залучення її до освітнього процесу долучаються й працівники різних структурних підрозділів КЗ СОІППО. Зокрема 11 працівників інституту прийняли участь у ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі», що відбулася 9 жовтня 2018 року в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка на базі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

Мета проведення конференції – актуалізація проблем і визначення стратегії модернізації системи освіти та корекційно-реабілітаційної допомоги особам з психофізичними порушеннями.

Серед запрошених фахівців галузі вищої, післядипломної, професійної, загальної, спеціальної та інклюзивної освіти; фахівців галузі охорони здоров’я, соціального захисту населення; наукових працівників, представників державних установ та громадських організацій учасниками конференції від КЗ СОІППО були проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи, доцент кафедри психології, член лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, голова громадської організації «Центр корпоративної освіти «Акме», кандидат психологічних наук Світлана Панченко, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, кандидат педагогічних наук Любов Прядко, завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Юлія Дідоренко, завідувач обласного центру практичної психології та соціальної роботи Ірина Марухина, викладачі кафедри психології, кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту інституту.

Учасники конференції від КЗ СОІППО мали унікальну можливість підвищити свій професійний рівень, збагатити знання з питань інклюзивної освіти, ознайомитися з досвідом інклюзивного навчання у закладах освіти області та поспілкуватися один з одним. Їх доповіді були представлені майже у всіх секціях конференції та стосувалися психологічних аспектів інклюзивного навчання, особливостей розвитку, навчання та виховання дітей з психофізичними вадами, актуальних та проблемних питань організації інклюзивної освіти тощо.

Цікаві матеріали до збірки конференції та доповіді були представлені викладачами кафедри психології КЗ СОІППО, які здійснюють піврічне стажування на кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new