Особливості впровадження Концепції Нова українська школа

на головну resultНовий зміст освіти, заснований на інтеграції та формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації у суспільстві; педагогіка, що ґрунтується на партнерстві; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі – ключові питання Нової української школи, яким був присвячений обласний семінар «Особливості впровадження Концепції Нова українська школа».

Семінар відбувся 18 травня 2018 року, відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, на базі пілотного закладу Шосткинська спеціалізована школа І ступеня № 13 Шосткинської міської ради. Модератор заходу – методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Лавська А.М.

Учасниками семінару стали учителі початкових класів, заступники директора – учасники пілотного проекту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти», методисти методичних кабінетів з питань початкової освіти.

Із метою та завданнями учасників семінару ознайомила методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Лавська А.М.

Про те, як змінювалася школа в умовах пілотування Нового Державного стандарту початкової освіти ознайомила присутніх директор Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня № 13 Балицька В.А. Також, вона наголосила, що вислів: «Освітнє середовище належить дитині» у цьому закладі не просто гасло, а дієва реальність.

Досвідом роботи щодо організації інтегрованого навчання в закладі поділилася заступник директора Чернишова Н.Г.

Практично реалізацію інтегрованого підходу до організації освітнього процесу в новій українській школі продемонстрували на уроках учасники пілотного проекту, учителі початкових класів Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня № 13 Мозгова Л.Д., Мелькунова О.Д. та учитель англійської мови Чийпеш І.М.

Кінезіологічні вправи для молодших школярів продемонструвала під час майстер-класу Білоуха О.Б., заступник директора Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня № 13.

На питанні організації керівництва освітнім процесом та налагодженні взаємодії учнів, педагогів та батьків закцентувала увагу методист методичного кабінету управління освіти Шосткинської міської ради Шинкаренко І.Ф.

Як зробити так, щоби сучасний урок був змістовним і цікавим, збільшити продуктивність роботи на уроці кожного учня, активізувати творчі й пізнавальні здібності, правильно організувати спілкування, поєднати самостійну та групову роботу учасники семінару мали змогу обмінятися думками та напрацюваннями з цих питань під час круглого столу «На шляху до впровадження Концепції Нової української школи», який провела модератор заходу, методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Лавська А.М.

Присутніх об’єднало прагнення до удосконалення, творчості, пошуку нових ідей.

За результатами роботи заходу учасники семінару отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO