Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Зміст і структура роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти з учнями з особливими освітніми потребами»

вкл. .

Головна resУ рамках експерименту регіонального рівня з теми «Професійна підготовка учнів з особливими освітніми потребами у професійно-технічному навчальному закладі») 9 січня 2018 року на базі Державного навчального закладу «Глухівське вище професійне училище» був проведений науково-практичний семінар на тему «Зміст і структура роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти з учнями з особливими освітніми потребами».

Учасниками науково-практичного семінару були педагогічні працівники Державного навчального закладу «Глухівське вище професійне училище», як учасники експерименту регіонального рівня.

Метою заходу було ознайомлення з основними етапами реалізації експерименту регіонального рівня щодо професійна підготовка учнів з особливими освітніми потребами у професійно-технічному навчальному закладі; системою організації роботи професійно-технічного навчального закладу щодо професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами

Відкрила захід директор Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області, кандидат педагогічних наук Самойленко Наталія Юріївна, яка у своєму виступі наголосила на важливості проведення експериментальної роботи для підвищення рівня методичної компетентності педагогічного працівника.

У рамках науково-практичного семінару, Марухина Ірина Володимирівна, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти представила результати опитування учнівського та педагогічного колективу навчального закладу про визначення основних психолого-педагогічних й методичних потреб щодо успішної професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами.

Дегтяренко Тетяна Миколаївна, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, завідувач лабораторії корекційно-реабілітаційних технологій СумДПУ імені А.С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор, науковий консультант експерименту, звернула увагу на необхідності розвитку особистісно-професійної компетентності педагога для роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

Під час семінару Вознюк Алла Вікторівна, завідувач кафедри психології КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент, науковий керівник експерименту організувала групову робота в форматі brainstorming, яка сприяла генерації ідей з метою визначення основних завдань й організаційних форм при розробці системи роботи професійно-технічного навчального закладу щодо професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new