Наказ ДОН СОДА від 28.11.2017 №682-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році

Результати письмових випробувань 011 Освітні, педагогічні науки)

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури (обмін досвідом)

вкл. .

на головнуШкола сьогодні відчуває потребу у вчителеві, який постійно прагне до творчого пошуку, має навички дослідної, експериментальної діяльності; вивчення, узагальнення і впровадження перспективного досвіду; високий рівень інформаційної культури. Педагог сьогодні має вміти інтерпретувати новий зміст освіти у методику навчання і виховання, здійснювати аналіз творчої діяльності як своєї власної, так і педагогічного та учнівського колективів.

Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2017 рік, 17 листопада відбулося третє засідання обласної творчої групи «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури (обмін досвідом)».

Шерстюк Л.М., методист з української мови та літератури Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з можливостями української мови, української літератури у формуванні ключових компетентностей (відповідно до Концепції Нової української школи та частини першої статті 12 Закону України «Про освіту»). Нормативні освітні документи визначають ключовими для розвитку української школи загалом і літературної освіти зокрема ідеї діяльнісного, особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів. Це зумовлено потребою відповісти на виклики сьогодення, коли неможливо навчити учня «всього на все життя», і ключовим умінням стає здатність та готовність діяти залежно від поставлених завдань і вчитися протягом усього життя. Відповідно мета мовної та літературної освіти: засобами предмета допомогти учневі в його самопізнанні, життєвому самовизначенні, самоздійсненні, формуванні предметних (мовної та літературної) і ключових компетентностей, здатності до формування комунікативних навичок, читацького й особистісного саморозвитку.

Учасники обласної творчої групи, обговоривши структуру та зміст колективного творчого продукту – навчально-методичного посібника, унесуть відповідні корективи до навчально-дидактичних та інформаційно-довідкових матеріалів (конспекти уроків і позакласних заходів; електронні бібліотеки, освітні інтернет-ресурси та інші допоміжні матеріали на допомогу вчителеві для роботи з учнями):

  • Кроссенс асоціативна головоломка нового покоління (Сенченко Т.П., учитель української мови та літератури Кролевецького НВК № 6 «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)»);

  • Формування комунікативних навичок школярів засобами скрайб-презентації (Рева Н.В., учитель української мови та літератури Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9 м. Суми);

  • Активізація ігрових технологій на уроках української літератури як засіб формування когнітивної компетентності учнів (Шеденко Н.В., учитель української мови та літератури Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради);

  • Когнітивно-розвивальні вправи як засіб формування ключових компетентностей учнів (Осетрова С.М., учитель української мови і літератури Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Сумської районної ради);

  • Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках української мови та літератури за допомогою освітніх онлайн-сервісів (Болобан С.М., учитель української мови та літератури Сумської обласної гімназії для талановитих та творчо обдарованих дітей);

  • Формування правописних та комунікативних навичок учнів 6 класів на уроках української мови з використанням ІКТ (Борисенко О. М., учитель української мови та літератури Конотопської гімназії Конотопської міської ради);

  • QR-код як засіб формування когнітивної компетентноті учнів у сучасній школі (Зазеко О.В., учитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1 Лебединської міської ради);

  • Ментальна карта як візуальний спосіб відтворення навчальної інформації на уроках української літератури, що сприяє розвитку критичного мислення (Даниленко В.О., учитель української мови та літератури Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (опорний заклад) Недригайлівської селищної ради).

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new