ОБЛАСНИЙ ВЕРНІСАЖ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ З ПИТАНЬ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2024 рік, 05 березня, на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний вернісаж педагогічних ідей «Ідеї, досвід, інновації педагогів дошкільної освіти Сумщини».

Учасники заходу – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

Захід відбувся з метою популяризації та упровадження сучасного інноваційного досвіду, інноваційних моделей освітнього процесу педагогів закладів дошкільної освіти, активізації професійного зростання, самоосвітньої та творчої діяльності, формування інноваційної культури  педагогів дошкільної освіти області в умовах сучасних викликів.

З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на важливості популяризації та упровадження сучасних прогресивних практик педагогів, що впливають на осучаснення змісту дошкільної освіти.

У ході  проведення  заходу Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО розкрила питання: «Дошкільна освіта в умовах сучасних викликів».

Педагоги дошкільної освіти області під час роботи обласного вернісажу педагогічних ідей презентували сучасні якісні практики реалізації змісту освітнього процесу в закладах дошкільної освіти: Шалда Н.В., вихователь-методист Шосткинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Дзвіночок» Шосткинської міської ради («Забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти  в умовах сьогодення: практичні аспекти»); Тарасенко В.С.,  вихователь-методист, Кравченко Л.А., вихователь, Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» Сумської міської ради («Ефективні  форми освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку в укритті»); Гончаренко О.Б., Моренець В.В., вихователі-методисти, Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради («Формування соціально-громадянської компетентності у дошкільників за допомогою упровадження прогресивних практик освітнього напряму «Дитина у соціумі»); Внученко Н.Б.,  вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради («Взаємодія з родинами вихованців на засадах педагогіки партнерства»); Бідна С.П., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 13 «Купава» Сумської міської ради («Особливості освітньої діяльності за парціальною  програмою з декоративно-ужиткового мистецтва «Мистецька скарбниця Сумщини»); Спаська Л.Г., вихователь-методист Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 «Золотий ключик» Конотопської міської ради («Мандруємо Україною» – особливості використання   дидактичного посібника з елементами доповненої реальності»); Мірошниченко В.В., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради («Особливості використання програми гурткової роботи з дітьми старшого дошкільного віку «Шаховий світ»); Собіна І.І., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 «Космічний» («Створюємо розвивальне середовище: дидактичний посібник «Чарівний торт»); Коротка О.І., вчитель-логопед закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 30 «Чебурашка» Сумської міської ради («Навчання елементів грамоти та  читання  дітей  дошкільного віку за програмою «Читайлик»);  Кіхтьова М.А., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Радість» («Дитяча газета – засіб впровадження STREAM освіти»); Опанасенко Т.Р., інструктор з фізкультури  Білопільського дошкільного  навчального закладу (ясла-садок) «Зірочка» («Використання степ-платформ для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку»); Гладченко О.П., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Радість» («Універсальний дидактичний посібник «Чарівний кубик-віршограй»); Приходько В.М., практичний психолог закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 30 «Чебурашка» Сумської міської ради («Реалізація парціальної програми для дітей раннього віку «Маленькі кроки»); Горських Ю.В.,  інструктор з фізкультури Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Радість» («Розвиток хореографічної компетентності дошкільників за програмою гуртка «Танцювальні фантазії»); Ткаченко І.О., Мельник А. О., вихователі Роменського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 «Дзвіночок» Роменської міської ради («Іскорки суперсил» – ляльковий театр для розвитку   навиків у дошкільників»); Ліонченко М.В., вихователь-методист Конотопського  дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 11 «Вітерець» Конотопської міської ради («Особливості формування у дітей дошкільного віку культури безпеки»); Зуєнко С.В., Подус О.А., вихователі Сумського  дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» («Формування у дітей дошкільного віку навиків спілкування іноземною мовою»); Заворотько Л.А., вихователь методист, Кучеренко Д.О., вихователь Роменського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 «Дзвіночок» Роменської міської ради  («Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку за програмою «Peppy Pals» («Веселі друзі»); Коба Л.Ю., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 17 «Радість» («Почуття приналежності до колективу групи  у  дітей дошкільного віку»).

Учасникам надано методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в умовах сучасних викликів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO