ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

01З метою забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланкою Нової української школи та узгодженості освітніх впливів на особистість дитини з опорою на її ключові компетентності Міністерством освіти і науки України для вихователів та практичних психологів закладів дошкільної освіти розроблено комплект діагностичних методик «Чарівні перетворення».

Питання особливостей проведення діагностичного вивчення стану розвитку дитини старшого дошкільного віку за цим комплексом в умовах дистанційного навчання обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти Білопільської міської, Миколаївської селищної та Річківської сільської територіальних громад під час онлайн-консультації 2 лютого 2024 року. Захід проведено методистом навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Ларисою КОНДРАТЕНКО. У консультації взяли участь 20 практичних психологів, консультанти та керівник Білопільського центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Учасники зустрічі визначилися з методичними особливостями запровадження комплексу діагностичних методик «Чарівні перетворення» в практику роботи практичних психологів закладів дошкільної освіти, обговорили можливості дистанційного використання інструментарію оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи.  Особливу увагу було приділено обговоренню проблемних питань, якими поділилися практичні психологи після знайомства з діагностичною методикою «Чарівні перетворення».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO