ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

7на головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 18 травня 2023 року для педагогів природничої освітньої галузі, які працюють в класах НУШ, відбувся обласний науково-методичний семінар «Актуальні питання щодо реалізації модельних навчальних програм природничої освітньої галузі у закладах загальної середньої освіти під час адаптаційного циклу навчання в «Новій українській школі».

У теоретичній частині семінару Метейко А.В., методист природничої освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу педагогів на нормативних документах, що регулюють процес упровадження Концепції «Нова українська школа» у базову загальну середню освіту; зупинилася на навчально-методичному забезпеченні реалізації модельних навчальних програм інтегрованих курсів природничої освітньої галузі у 5-6 класах; навела приклади використання онлайн-інструментів для формувального оцінювання під час уроків.

Продовжуючи тему організації освітнього процесу на адаптаційному циклі базової середньої освіти, Попов В.Д., методист з географії та економіки  навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, наголосив на вивченні предмета «Географія» у 6 класі, яке розпочнеться, відповідно до типової освітньої програми для 6-9 класів закладів загальної середньої освіти, з наступного навчального року; зупинився на аналізі модельних навчальних програм з географії та розробленому для їх реалізації навчально-методичному забезпеченні.

Однією з ідей Концепції «Нова українська школа» є впровадження формувального оцінювання під час освітнього процесу. З огляду на це, Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, розкрила питання використання формувального оцінювання як засобу реалізації інтегративного підходу до навчальних досягнень учнів, особливості його використання; продемонструвала, на прикладах завдань із одного з підручників інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», можливості його застосування.

Під час практичної частини заходу, досвідом упровадження модельних навчальних програм природничої освітньої галузі поділилися вчителі пілотних закладів загальної середньої освіти Сумської області, зокрема:

  • Новікова Н.А., учитель інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Комунальної організації (установа, заклад) «Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради» («Реалізація модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» у пілотних 5-6 класах НУШ авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.»);
  • Голобородько Н.В., учитель географії Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І‑ІІІ ступенів № 27 м. Суми («Реалізація модельної навчальної програми «Географія. 6-9 класи» авт. Кобернік С.Г., Коваленко Р.Р., Гільберг Т.Г., Даценко Л.М. у пілотному 6 класі НУШ в умовах дистанційного формату навчання»);
  • Сокрута Л.М., учитель інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради («Використання електронного підручника під час реалізації модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» у 5-6 класах НУШ авт. Коршевнюк Т.В.»);
  • Чуприна М.В., учитель інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Краснопільського ліцею № 1 Краснопільської селищної ради («Організація дослідження з учнями 5-6-х класів в умовах дистанційного навчання: реалізація модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» авт. Коршевнюк Т.В. у пілотних класах НУШ»);
  • Дейнека Н.М., учитель інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 м. Суми («Розробка навчального контенту для реалізації модельної навчальної програми інтегрованого курсу «Пізнаємо природу. 5-6 класи» авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С. у пілотних класах НУШ»), спільно з колегою Фроловою С.В., учителем цього ж закладу загальної середньої освіти (у закладі освіти апробацію однієї модельної навчальної програми проводять два вчителя, розробляючи спільний навчально-методичний контент).

За результатами обласного семінару педагогічним працівникам надано методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу НУШ, під час реалізації модельних навчальних програм природничої освітньої галузі у закладах загальної середньої освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO