Особливості діяльності шкільних служб порозуміння в умовах сьогодення обговорили спеціалісти психологічної служби

golovnaОдним із найчастіше вживаних слів-побажань на сьогодні є побажання миру в усіх його проявах. Але мир не приходить сам по собі, його потрібно відстоювати, будувати і плекати, в тому числі активізуючи потенціал спеціалістів психологічної служби. Зважаючи на це, починаючи з 2010 року, в закладах загальної середньої освіти області впроваджуються відновні практики шляхом  створення шкільних служб порозуміння.

Обговоренню актуальних питань діяльності служб в нових умовах було присвячено обласний онлайн-зліт керівників шкільних служб порозуміння, проведений 7 жовтня 2022 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено. У його роботі взяли участь 37 спеціалістів.

Під час зльоту учасники обговорили відмінності традиційного та відновного підходів при вирішенні спірних питань, конфліктів в учнівському середовищі; визначили проблеми впровадження відновного підходу в умовах дистанційного навчання та шляхи їх вирішення.

Особливу увагу було приділено обговоренню інструментів відновного підходу, зокрема, відновній бесіді. Використання відновної бесіди є особливо актуальним зараз, коли на учнів діє багато стресових факторів, що може стати причиною порушення дисципліни в класі. Саме цей інструмент дозволяє впливати в ситуаціях, де виникає потреба проаналізувати та виправити поведінку, що виходить за межі поставлених завдань.

Підводячи підсумок, керівники шкільних служб порозуміння наголосили, шо запровадження відновних практик допомагає змінити школу так, щоб вона була комфортна для всіх учасників освітнього процесу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO