Готуємо викладачів до реалізації змішаного навчання в закладах освіти

golovnaВідповідно до наказу КЗ СОІППО від 08 червня 2021 року № 361-ОД «Про підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників Сумської області у 2022 році»  та графіку проведення курсів 17-19 січня 2022 року на замовлення Комунального закладу Сумської обласної ради «Глухівський фаховий медичний коледж» у дистанційному форматі відбулися курси за вибором «Формування практичних навичок щодо впровадження змішаного навчання в освітній процес».

Курси проводила Лідія Коростіль, к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти.

Мета освітньої програми курсів – підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності педагогів щодо впровадження моделей змішаного навчання в освітній процес.

У перший день викладачі ознайомилися з сутністю, різновидами моделей і технологій змішаного навчання та більш детально розглянули можливості моделі «Перевернутий клас» для формування в студентів медичного коледжу ключової компетентності «Уміння вчитися протягом життя». Практичним завданням першого дня став сценарій заняття, на обрану викладачем тему, за технологією «Перевернутий клас», що складався  під час практичної роботи. Сценарій заняття  мав розкрити форми роботи студентів вдома і на занятті, враховуючі основні компоненти змішаного навчання («живе» спілкування, самостійна індивідуальна робота, групова робота, діагностичне і поточне оцінювання), а також підготовку викладачем кожного етапу (джерела інформації, дидактичний матеріал, діагностичні тести тощо).

Другий день був присвячений створенню структурно-логічної опори, яку студенти мали заповнити вдома, опрацьовуючи теоретичний матеріал за підручником або відео-контентом.

Третій день передбачав набуття викладачами досвіду організації самостійної роботи студентів в групах й індивідуально. Для цього, спочатку, викладачі були об’єднані в групи, де працюючи 7 хв вони знаходили в інтернеті конкретну інформацію  з теми «Волейбол» і оформляли слайд спільної презентації, що презентували. Зазначимо, що ця форма роботи викладачам дуже сподобалася. Вони відмітили, що вона їх об’єднала, бо поставили в ситуацію екстриму, яку вони спільно вирішили.

Потім, викладачі індивідуально складали  Інструктивну картку самостійної роботи студентів по опануванню навчального матеріалу вдома. Інструктивна картка вміщувала послідовні кроки студента, посиланнями на джерела інформації та структурно-логічну схему конспекту в робочому зошиті.

Наприкінці курсів підвищення кваліфікації викладачі отримали сертифікати та висловлювали подяку тренеру та учасникам згуртованої групи.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO