ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ: ФІЛОСОФІЯ, ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА

golovnaСучасний етап розвитку та реформування системи освіти в Україні характеризується певними змінами парадигм освітніх інновацій, які спрямовані на модернізацію системи освіти майбутнього. Більшість українських освітян у спектрі пандемічних викликів, переведення на дистанційний формат навчання  мріють про поліпшення умов технологізації освітнього процесу (комп’ютери, принтери та нові смарт дошки, дива технологічного прогресу), але як показує досвід для модернізації та інтеграції освітнього процесу у суспільство потрібні лише натхнення та запал самого вчителя, викладача, науковця, бажання змінюватися та шукати нові горизонти для своєї самореалізації.

Освітні інновації полягають у постійному пошуку і впровадженні нових максимально ефективних технологій навчання і виховання, результатом яких має бути формування творчої особистості, адаптивної, активної, яка вміє аналізувати та діяти.

09 грудня 2021 року комунальним закладом Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено VIII Міжнародну науково-практичну конференцію «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка».

Цього року глобальні питання сучасної освіти об’єднали більш ніж 200 представників із різних міст України (Київ, Глухів, Житомир, Чернігів, Чернівці, Полтава, Харків, Хмельницький, Суми, Конотоп, Лебедин, Вінниця, Одесса) та закордонних учасників з 7 країн світу: Казахстану, Узбекистану, Таджикістану, Білорусі, Франції, Польщі, Гани.

Вітальною промовою роботу конференції відкрили Юрій НІКІТІН, в. о. ректора КЗ СОІППО, доктор історичних наук, доцент; проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій ГРИЦАЙ; завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент  Галина ЄФРЕМОВА; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету, доктор педагогічних наук, професор Лариса СУЩЕНКО; модератор конференції, кандидат педагогічних наук, доцент Оксана ГУЗЕНКО.

Роботу пленарного засідання розпочав Сергій КУРБАТОВ, доктор філософських наук, професор кафедри соціології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та радник президії НАПН України, який у своїй науковій доповіді поставив цікаве та актуальне питання перед науковим співтовариством «Бути чи не бути? Університет у контексті викликів ХХІ століття».

Олена САМОДУМСЬКА, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри освіти та управління навчальними закладами Класичного приватного університету, акцентувала увагу на важливості інноваційного розвитку гейміфікації в освіті дорослих.

На пленарному засіданні було виголошено низку важливих доповідей, що стосувались різних аспектів розвитку сучасної освіти. Так, Валентина ХАРЛАМЕНКО, кандидат педагогічних наук (PhD), доцент, доцент кафедри теорії і методики технологічної освіти, креслення та комп'ютерної графіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, акцентувала увагу на визначенні особливостей педагогічного коучингу в професіоналізації майбутнього учителя в контексті НУШ. «Технології самоорганізації в професійній педагогічній діяльності» – таку тему мала доповідь Наталії МИРОНЧУК, доктора педагогічних наук, доцента, доцента кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Житомирського державного університету імені Івана Франка. Про актуальність позитивного підкріплення у педагогічній діяльності розповіла Оксана СКОРОБАГАТСЬКА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. Сніжана СИВАШ, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету, ознайомила з особливостями попередження та профілактики синдрому «професійного вигорання» у працівників закладів освіти. Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Глухівського національного педагогічного університету  імені Олександра Довженка Валентина САМІЛИК розповіла про використання інтерактивного практикуму в професійній підготовці майбутніх учителів в умовах дистанційної освіти.

Василь ФЕДОРЕЦЬ, кандидат медичних наук, старший викладач Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», звернув увагу на інноваційний аспект методологічної рефлексії феномену гібрісу в контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури.

На особливу увагу заслуговує доповідь Айгерим МИНБАЄВОЇ, доктора педагогічних наук, професора кафедри загальної та прикладної психології факультету філософії та політології Казахського національного університету імені аль-Фарабі Алмати, яка акцентувала увагу на особливостях розвитку духовно-моральних якостей особистості, саморозвитку і розробці коучингових технік.

У контексті конференції був проведений вебінар «Особливості оцінювання результатів навчання учнів Нової української школи» (ведуча: Світлана ПОКРОВА, старший викладач кафедри початкової освіти Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради) та майстер-класи: «Арт-терапевтичні техніки в роботі з базовими потребами особистості. Методика «Рожевий кущ» (ведуча: Катерина ПАСЬКО, кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри практичної психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, доктор філософії).

Логічним завершенням конференції стало підбиття підсумків, прийняття резолюції та слова подяки організаторам.

Учасники конференції відзначили її високу ефективність і висловили побажання щодо подальшої співпраці.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO