ІІ етап ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 24.09.2021 № 1/9-492 «Про проведення ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка» та наказом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 21.10.2021 № 03.1/14-7880 «Про проведення ХІІ Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», 13.11.2021 у містах, районах, територіальних громадах Сумської області відбувся ІІ етап ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.
Метою конкурсу є сприяння підвищення рівня загальної мовної культури; виховання почуття гордості за свій народ, любові до рідного краю; вшанування Великого Кобзаря, поета світового рівня – Тараса Григоровича Шевченка.
Участь у конкурсі – добровільна.
У зв’язку з епідемічною ситуацією ІІ етап конкурс відбувся у дистанційному форматі з дотриманням законодавства України в частині запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Цьогоріч у ІІ етапі ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка взяли участь учні 18 територіальних громад: Білопільської, Ворожбянської, Глухівської, Сумської міських рад; Дубов’язівської, Есманської, Кириківської, Миколаївської, Степанівської селищних рад; Андріяшівської, Верхньосироватської, Комишанської, Миколаївської, Миропільської, Нижньосироватської, Річківської, Хмелівської сільських рад; Юнаківської сільської громади та 2 заклади освіти обласного підпорядкування: Комунальний заклад Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей», Комунальний заклад Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Бажаємо успіхів, натхнення від участі у конкурсі – учасникам; учителям – нових ідей для втілення всіх своїх педагогічних задумів; членам журі – об’єктивності та отримання професійного задоволення від перевірки робіт конкурсантів!