НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕХІД НА НОВИЙ РІВЕНЬ

golovnaРеформа «Нова українська школа» передбачає зміну цілей та основних завдань освіти, зокрема базової загальної середньої освіти, відповідно до сучасної освітньої парадигми і світових тенденцій розвитку національних освітніх систем. У ході реалізації інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» протягом квітня-жовтня 2021 року у КЗ СОІППО сформована команда обласних координаторів за освітніми галузями, які за підсумком спеціально організованого навчання МОН України для регіональних тренерських груп з усіх освітніх галузей, адміністрації пілотних шкіл та вчителів-учасників проєкту стали регіональними тренерами. Список тренерів затверджений: наказом Міністерства освіти і науки України № 1330 від 23 жовтня 2019 року «Про затвердження переліків тренерів для підготовки тренерів-педагогів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до Концепції «Нова українська школа», наказом Департаменту освіти і науки Сумської ОДА № 504-ОД від 05 жовтня 2021року «Про затвердження списку тренерів Сумської області».

Команда координаторів за освітніми галузями, тренерів здійснюватиме наставницьку підтримку, науково-методичний супровід роботи учителів пілотних шкіл, апробації та коригування навчально-методичного забезпечення, обмін та обговорення необхідних навчальних та методичних матеріалів, проводитиме підготовку (навчальні тренінги) для тренерів-педагогів, організовуватиме курси підвищення кваліфікації для вчителів, які викладатимуть навчальні предмети / інтегровані курси у 5 класі ЗЗСО у 2022-2023 н.р., асистентів вчителів, вчителів початкової школи, які викладають у 1 класі ЗЗСО у 2021-2022 н.р.

Окрім того внесені зміни до освітніх програм фахових курсів підвищення кваліфікації та курсів за вибором для педагогів Сумської області та зміни до освітньо-професійних програм підготовки магістрів спеціальності Менеджмент, ОП Управління навчальним закладом щодо розвитку професійної компетентності у роботі з учнями базової школи; розроблені освітні програми підвищення кваліфікації педагогів щодо особливостей викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів кожної освітньої галузі у базовій школі, графіки курсів підвищення кваліфікації учителів щодо реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти на засадах концепції Нової української школи.

Досягнення нових цілей української школи потребує постійного пошуку шляхів модернізації змісту освіти. Це вимагатиме реалізації принципово нових педагогічних, методичних інструментів, що мають ґрунтуватися на особистісно орієнтованому та компетентнісному підходах до навчання. Пріоритетними завданнями МОН України щодо впровадження реформи «Нова українська школа» у базовій освіті стали розроблення:

  • навчально-методичного забезпечення для реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти;
  • організаційно-методичного інструментарію для педагогів базової школи на засадах концепції Нової української школи;
  • системи оцінювання освітніх досягнень здобувачів загальної середньої освіти, а також її експериментальну апробацію;
  • виховної складової освітнього процесу, актуалізованої концепцією НУШ, та її експериментальну перевірку;
  • типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників, дистанційних курсів підготовки педагогічних працівників.

З боку МОН України заплановано постійний моніторинг ефективності впровадження Держстандарту, моніторингові дослідження за напрямами проєкту, апробацію варіантів типового навчального плану відповідно до освітніх потреб учнів та можливостей учителів вносити доцільні зміни; розроблення відповідних  інструктивно-методичних матеріалів щодо системи оцінювання і нових вимог до проведення ДПА, а також моніторинг досягнення очікуваних результатів навчання учнів.

Довідка.

30 вересня 2020 року Кабінет Міністрів затвердив Державний стандарт базової середньої освіти. Документ створює умови для продовження реформи «Нова українська школа» у 5-9 класах з 2022 року. Його оприлюднено на Урядовому порталі.

Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, пояснює вимоги до обов’язкових результатів навчання та орієнтири для їхнього оцінювання. У документі чітко окреслено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі по закінченню кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та наскрізні вміння.


Соціальна і здоров'язбережувальна галузь

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO