КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ НУШ – УСПІШНИЙ СТАРТ

golovnaУ Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти стартували курси підвищення кваліфікації педагогів мистецької (29.09-03.10.2021) та здоровязбережувальної (02.10-06.10.2021) освітніх галузей за освітньою програмою «Особливості вивчення навчальних предметів / інтегрованих курсів у 5 класі ЗЗСО за державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа», які проводили тренери: Лариса Сєрих, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, к.пед.н., доцент та Валентина Успенська, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, к.пед.н., доцент.

Світлана Панченко, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи КЗ СОІППО, к. психол. н., доцент привітала педагогів з початком навчання та зосередила увагу на актуальності проведення курсів підвищення кваліфікації, що полягає в необхідності підготовки вчителя Нової української школи до реалізації освітньої політики держави шляхом опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності на засадах інноваційних освітніх підходів НУШ, забезпеченні індивідуально-особистісного та професійно-діяльнісного самовдосконалення слухачів на основі активізації їхньої базової освіти, набутого професійного та життєвого досвіду та відповідно до індивідуально-особистих інтересів.

Під час навчання в інноваційній формі (відео-лекції, тренінги, ділові ігри, майстер-класи, інтерактивні ігри, тематичні дискусії, круглі столи) слухачі опанували зміст навчальних модулів: «Концептуальні засади Нової української школи»; «Компетентнісний підхід в освіті як основа Концепції Нової української школи»; «Сучасне навчально-методичне забезпечення освітнього процесу»; «Ефективні методики та інноваційні технології викладання предмету»; «Учитель – ключова фігура успіху реформи НУШ»; представили підсумкові результати власної діяльності у вигляді проєктів та набули професійно-педагогічної, соціально-громадянської, мовно-комунікативної, загальнокультурної, психологічно-фасилітативної, підприємницької, інформаційно-цифрової компетентностей.

Основними досягнутими результатами педагогів стали:

знання нормативно-правових документів, що регламентують впровадження НУШ на базовому рівні; засадничих принципів компетентнісного і діяльнісного підходів при реалізації Державного стандарту базової середньої освіти; електронних ресурсів (сайти, платформи, видавництва), що забезпечують навчально-методичну підтримку вчителів;

усвідомлення й розуміння ціннісних орієнтирів у контексті впровадження Нової української школи на рівні базової середньої освіти; сутності розвивального, діяльнісного спрямування навчання; ролі вчителя як фасилітатора учіння; власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших;

здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва;

уміння використовувати зв’язок понять «Типова освітня програма» – «Освітня програма закладу» – «Модельна навчальна програма» – «Навчальна програма»; застосовувати ефективні технології навчання для розвитку наскрізних умінь та ключових компетентностей учнів; проводити навчання вчителів; залучати компетентнісний потенціал для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання.

Успішний старт є – тримаємо гасло та передаємо естафету іншим освітнім галузям.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO