ЯК ПІДГОТУВАТИ УСПІШНУ ОСОБИСТІСТЬ РОЗГЛЯНУЛИ УЧАСНИКИ ОБЛАСНОГО НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ

Screenshot 3Головним завданням сучасної освіти є формування успішної особистості.  Серед пріоритетних питань розвитку особистості важливе місце посідає категорія успішності. Сутнісна природа успіху  перетинається з цілою низкою філософських, психологічних і педагогічних категорій, що робить підготовку успішної особистості надзвичайно актуальною.

Відповідно до плану роботи комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 27 квітня 2021 року проведено обласний науково-практичний онлайн-семінар «Як підготувати успішну особистість: інноваційні технології в освітньому процесі». Понад 100 науковців, координаторів регіональних інноваційних проєктів, керівників місцевих органів управління освітою, консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники та педагогічні працівники закладів освіти області взяли участь у семінарі.

Ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін привітав учасників семінару та побажав натхнення успіхів, активних наукових пошуків та подальшої плідної співпраці з науковцями інституту.

Проректор з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент, модератор заходу Сергій Грицай у вступному слові зазначив, що сучасна освіта вимагає принципово нових науково-педагогічних підходів до організації  інноваційної діяльності закладів освіти в умовах НУШ. На його думку  реалізація інноваційних технологій навчання сприятиме формуванню успішної особистості конкурентоспроможною на сучасному ринку праці.

Завідувач науково-видавничого відділу інституту, кандидат філософських наук Тетяна Пономаренко у своєму виступі висвітлила стан реалізації освітніх експериментів та проєктів в області.

Керівник науково-дослідної лабораторії здоров’яспрямованої освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти інституту, Валентина Успенська акцентувала увагу на умовах та перспективах участі закладів освіти  в нових  освітніх проєктах здоров’язбереження, зокрема звернувши увагу реалізацію проєктів шкіл здоровʼя в Україні:  «Національна мережа шкіл сприяння здоровʼю», «Школи, дружні до дитини».

Керівник науково-дослідної лабораторії історико-краєзнавчих досліджень, доктор історичних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту інституту Дмитро Кудінов, презентуючи напрацювання науково-дослідної лабораторії історико-краєзнавчих досліджень, зазначив, що краєзнавча робота є одним із пріоритетних напрямків діяльності лабораторії, до якої долучається із кожним роком все більше молодих дослідників.

Із особливостями реалізації, метою, завданнями і очікуваними результатами регіонального інноваційного проєкту «Демократизація та партнерство навчального закладу в умовах Нової української школи» в рамках Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства в Україні «Демократична школа» ознайомили учасників семінару науковий керівник регіонального проєкту,  кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту інституту Світлана Луценко та старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Діана Пінчук.  Світлана Луценко  зазначила, що на даний час до проєкту залучені 24 заклади освіти області. Реалізація проєкту здійснюється в тісній співпраці з громадськими організаціями та  правоохоронними органами.

Керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти інституту Світлана Кода акцентувала увагу на умовах організації STEM-освітнього середовища та упровадженні STEM-освіти в навчальний процес. Світлана Кода ознайомила присутніх із статистичними даними щодо охоплення STEM-освітою закладів освіти області, забезпечення їх сучасним навчальним обладнанням та науково-методичним супроводом. Керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти також запросила освітян області підвищити рівень кваліфікації STEM-освітнього спрямування на базі Сумського ОІППО.

Із особливостями реалізації регіонального інноваційно-дослідного проєкту «Теорія і методика взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей та учнівської молоді» учасників семінару ознайомила кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти інституту Лариса Сєрих.

Керівник науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту інституту, Любов Прядко зазначила, що успішна особистість має позитивний життєвий досвід, а, отже, якщо ми хочемо виховати успішну дитину з особливими освітніми потребами, варто звернути увагу на формування успішного педагога: мобільного, із позитивним життєвим і професійним досвідом. На її думку  значної уваги потребує  створення інклюзивного освітнього середовища, в якому враховуватимуться потреби всіх учасників освітнього процесу.

Науково-практичний семінар відбувся у професійній та конструктивній атмосфері. Учасники семінару подякували організаторам за надану  можливість  долучитися до освітніх інновацій, спрямованих на формування  успішної особистості, адже сучасний розвиток освіти вимагає якісного впровадження інноваційних педагогічних технологій, професійного вдосконалення педагогічних, науково-педагогічних та керівних кадрів  відповідно до сучасних трансформацій суспільства й вимог інноваційного поступу освіти у процесі її реформування.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO