СУЧАСНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ БАЗУЄТЬСЯ НА ДЕМОКРАТИЧНИХ ЦІННОСТЯХ ТА ПОВАЗІ ДО ОСНОВНИХ ПРАВ ЛЮДИНИ І СТВОРЮЄ УМОВИ ДЛЯ МАКСИМАЛЬНОЇ УЧАСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ УСІХ ДІТЕЙ, У ТОМУ ЧИСЛІ Й ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.

20210428 095823 resizedНа цьому наголосила Олена БЕНЬКАЛОВИЧ, начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації під час обласної наради-семінару «Створення інклюзивного середовища в закладах дошкільної освіти», проведеного в онлайн-форматі 28 квітня 2021 року.

У засіданні взяли участь директори, завідувачі, вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, директори інклюзивно-ресурсних центрів, консультанти з дошкільної освіти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Питання нормативно-правового забезпечення організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти висвітлила у своєму виступі завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юлія ДІДОРЕНКО.

Олена ЛІТКОВЕЦЬ, директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лебединської міської ради, розкрила практичні аспекти раннього виявлення та системного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, поділилася досвідом роботи інклюзивно-ресурсного центру з дітьми дошкільного віку.

Лариса МІЩЕНКО, методист дошкільного виховання відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, інформувала щодо розвитку дітей з особливими освітніми потребами відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.  

Психологічний супровід учасників освітнього процесу при організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти проаналізувала Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Алевтина БЕСПАЛЬЧИК, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, зазначила про необхідність створення в закладах освіти команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами та окреслила роль команди у складанні індивідуальної програми розвитку та моніторингу її виконання.

Про важливість співпраці в організації роботи вихователя та асистента вихователя інклюзивної групи закладу дошкільної освіти говорили Марина СОВА, вихователь-методист комунального закладу Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки та Юлія КРІПАК, асистент вихователя інклюзивної групи цього ж закладу.

Окрему увагу приділено питанню наступності в організації підтримки дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, яке висвітила Наталія БУЗОВСЬКА, директор Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанівської селищної ради Сумського району.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO