ВПРОВАДЖУЄМО ПІДХОДИ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ В РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ

golovnaВідповідно до плану освітньої діяльності КЗ СОІППО на 2021 рік, 12-14 квітня проходили курси за вибором для вчителів хімії за темою «Сучасні підходи в робі вчителя при викладанні хімії». Куратор групи – Коростіль Лідія Анатоліївна, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.

Мета курсу – підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності педагога в напрямку реалізації особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів.

Зміст освітньої програми передбачав поглиблення знань педагогів щодо сутності й особливостей особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів у сучасній освіті; розгляд методики їх реалізації при викладанні хімії; розробка завдань з курсу хімії на основі реалізації сучасних підходів. Дистанційний формат проведення курсів спонукав також більше уваги приділити формуванню ІКТ-компетентності вчителів.

У ході навчання на курсах вчителі працювали з сучасними навчальними застосунками (інтерактивна дошка Padlet, інтерактивний симулятор Phet), об’єднувалися в групи для виконання навчального завдання з подальшою презентацією результатів, виконували самостійно завдання та прикріплювали його в чат групи або у вкладку завдання.

За результатами курсів було проведено два опитування, що передбачали перевірку знаннєвого, діяльнісного та ціннісного компоненту професійної компетентності вчителів з теми курсу. Перевірка знаннєвого компоненту показала, що 83% теоретичного матеріалу було засвоєно і усвідомлено слухачами курсу. При цьому, інформація, що була практично відпрацьована, краще була засвоєна, ніж та що була тільки подана через презентацію. Результати сформованості ІКТ компетентності показали цікаві співвідношення. А саме:

  • Чи навчилися ви приєднуватися до наради? (48% - уже вміли; 52% - навчилися).
  • Чи навчилися ви користуватися інструментами наради? (39% - уже вміли, 61% - навчилися);
  • Чи навчилися ви працювати в окремих кімнатах? (4% - раніше вміли, 96% - навчилися);
  • Чи навчилися ви відкривати завдання та прикріпляти його? (43% - уже вміли, 57% - навчилися)
  • Чи навчилися працювати з інтерактивним симулятором Phet? (13% - уже вміли, 83% - навчилися, 4% - не навчилися);
  • Чи навчилися заповнювати інструкції до самостійної діяльності учнів? (12% - уже вміли, 88% - навчилися);
  • Чи навчилися скачувати навчальні фільми з YouTube? (12% - уже вміли, 88% - навчилися);
  • Чи навчилися вставляти інформацію і фото в дошку Padlet (35% - уже вміли, 57% - навчилися, 8% - ні);
  • Чи навчилися правильно будувати запитання до учнів відповідно до результатів компетентнісної освіти? (8% - уміли раніше, 92% - навчилися).

Отже, слухачі курсів за вибором не тільки поглибили знання з актуальних тем професійної діяльності, а й розвинули ІКТ-компетентність, зокрема щодо роботи в дистанційному форматі.

На підсумковому занятті вчителі висловили свої враження щодо змісту освітньої програми курсів та психологічної атмосфери в групі.

  • «Дякуємо за змістовні, корисні курси. Вони дуже збадьорюють, змушують працювати над собою» (Зосим В.Г.)
  • «Курси змістовні, пізнавальні, ЦІКАВІ!!! Приємне спілкування, толерантне ставлення. Так тримати! (Романенко І.І.)
  • «Дуже вдячна за корисне, практичне навчання, терпимість». (Безусько Н.В.)
  • «Дякую Вам за терпіння, розуміння, цікаве і корисне навчання. Усе було чудово». (Гусак Н.І.)
  • «Дякую за корисні, інноваційні курси» (Марченко Т.М.)
  • «Дуже дякую за якісні, змістовні, діяльнісні курси! Було важкувато, але сподобалося» (Понирко О.В.)

«Хочу подякувати за терпіння, толерантне ставлення до нас і за гарні людські якості». (Кулик В.Г.)

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO