ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ – НАСКРІЗНІ ВЕКТОРИ НАВЧАННЯ В НУШ
Формуванню в учнів умінь розглядати подію, явище, ситуацію під кутом зору «Екологічної безпеки та сталого розвитку», «Громадянської відповідальності», «Здоров'я і безпеки», «Підприємливості та фінансової грамотності», сприяє відповідно організоване вчителями освітнє середовище НУШ, у якому, у контексті єдності 4-х наскрізних змістових ліній, змодельовані уроки, висвітлені теми та розроблені завдання.
За напрямом «Змістові лінії – наскрізні вектори навчання в НУШ» методистами навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, на чолі з Удовиченко І.В., проректором, д.пед.н., доцентом, пропоновано до розгляду напрацювання, представлені презентаційним рядом, у якому подано анотації та вказано дислокації праць:
- 2 статті у збірниках міжнародних науково-практичних конференцій (Удовиченко І.В.);
- 1 стаття в інформаційному науково-методичному журналі обласного рівня (Третьякова О.В.).
Указані матеріали доступні за вказаними посиланнями для використання в роботі та знаходяться в бібліотеці, на сайті Сумського ОІППО.