ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ – НАСКРІЗНІ ВЕКТОРИ НАВЧАННЯ В НУШ

01Формуванню в учнів умінь розглядати подію, явище, ситуацію під кутом зору «Екологічної безпеки та сталого розвитку»,  «Громадянської відповідальності», «Здоров'я і безпеки», «Підприємливості та фінансової грамотності», сприяє відповідно організоване вчителями освітнє середовище НУШ, у якому, у контексті єдності 4-х наскрізних змістових ліній, змодельовані уроки, висвітлені теми та розроблені завдання.

За напрямом «Змістові лінії – наскрізні вектори навчання в НУШ» методистами навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, на чолі з Удовиченко І.В., проректором, д.пед.н., доцентом, пропоновано до розгляду напрацювання, представлені презентаційним рядом, у якому подано анотації та вказано дислокації праць:

  • 2 статті у збірниках міжнародних науково-практичних конференцій (Удовиченко І.В.);
  • 1 стаття в інформаційному науково-методичному журналі обласного рівня (Третьякова О.В.).

Указані матеріали доступні за вказаними посиланнями для використання в роботі та знаходяться в бібліотеці, на сайті Сумського ОІППО.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO