ЩОДЕННИК КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021»: ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ

головнуЧетвертого дня другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021», 18 лютого 2021 року, у випробуваннях змагалися конкурсанти двох номінацій. Конкурсні випробування дня: «Дистанційний урок» –  у номінації «Трудове навчання» та «Творча робота» –  у номінації «Українська мова та література».

Головна мета педагогічної діяльності – результативність освітнього процесу, що досягається засобами технологізації та інформатизації, завдяки упровадженню освітніх технологій, використанню спектру методик, що загалом спрямовано на підвищення якості знань учнів.

Сучасний виклик часу – урок у дистанційному форматі, змоделювати який – конкурсне завдання, що об'єднало в четвертий день перегонів 7-м учителів трудового навчання, які представили на розгляд журі технологічні карти й моделі уроків, демонстрували рівень методичної грамотності та дидактичної обізнаності.

Мету конкурсного випробування «Творча робота» у номінації «Українська мова та література» – демонстрацію 13-ма учасниками рівня знаннєвої складової професійної компетентності, за допомогою написання есе, реалізовували педагоги, розкриваючи зміст однієї із 5-ти запропонованих тем, що визначена була шляхом жеребкування, та звучала так: «Сократ вважав, що знання є основою блага, а причина зла – у незнанні, що таке добро. Як тоді можна пояснити те, що безліч освічених людей усвідомлено творять зло, знаючи про те, що таке добро, свідомо йдучи врозріз зі своїми знаннями?».

Результати змагань третього дня та зведені відомості  – за посиланням

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO