Як організувати власну науково-методичну роботу?
З 18 по 20 січня 2021 року, згідно плану освітньої діяльності КЗ СОІППО, відбулися курси за вибором «Професійне зростання вчителя через власну науково-методичну роботу» для викладачів медичного коледжу. Куратор групи – Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
Основна мета курсів – підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності педагога в напрямку організації та реалізації власної науково-методичної роботи над темою самоосвіти в освітньому закладі.
У рамках курсу викладачі визначилися з темою самоосвіти; склали перспективний план самоосвіти щодо реалізації визначеної теми; розвивали уміння швидко та ефективно працювати з книгою, текстом, інтернет-джерелами; в групах готували доповідь і складали презентацію на задану тему; розробляли інструментарій для реалізації дослідження; розглядали особливості написання наукової статті та бібліографії джерел до неї.
Під час курсів учителі опановували роботу з інтерактивною дошкою Padlet, виконували завдання на онлайн сервісі LearningApps, працювали самостійно в групах, створювали наради, спілкувалися в чатах наради та групи, відповідали на тести.
На підсумковому занятті викладачі презентували свої напрацювання в групах у вигляді доповіді, а також отримали індивідуальні консультації щодо перспективного плану та анкети дослідження.
По закінченню, учителі висловилися щодо справдження своїх очікувань від курсів:
«Стисло, актуально, доступно, інформативно! Дякую за Ваш професіоналізм! Хай щастить у подальшій роботі! (Білоконь І.М.)
«Працювати сподобалося. Деякий матеріал ми вже знаємо, але і було багато нової інформації, яка нам допоможе в роботі. Дякую» (Тутова Н.О.)
«Менi сподобалось, дякую Вам за ваш професіоналізм». Будемо працювати далi». (Бутенко І.О.)