ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ФОРУМ «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН»

golovnaЗ 07 по 12 грудня 2020 року кафедрою психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ініційовано проведення ІІ Всеукраїнського науково-практичного форуму «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» з використанням можливостей платформи Microsoft Teams сервісу Office 365.

Метою Форуму є об’єднання учених та практиків різних регіонів щодо обміну досвідом використання інноваційних технік та технологій для професійного вдосконалення та особистісного розвитку педагога в умовах інноваційних змін.

Упродовж шести днів планується проведення психологічного онлайн-марафону, учасниками якого стануть науковці, науково-педагогічні працівники вищих закладів освіти України, працівники Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, магістранти спеціальності 053 Психологія КЗ СОІППО, практичні психологи, педагоги Сумської області. Основними формами роботи Форуму будуть психологічні практикуми, круглі столи, інтерактивні заняття з елементами тренінгу, майстер-класи, тренінгові заняття, дискусійна платформа.

Модератором заходу виступає Алла Вознюк, завідувач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктор психологічних наук, професор, голова Сумського осередку Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Розпочав свою роботу ІІ Всеукраїнський науково-практичний форум «Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін» 07 грудня 2020 року о 12.00 з вітального слова ректора Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктора історичних наук, доцента Юрія Нікітіна, до якого приєднався Сергій Грицай, проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент. Завершила привітання учасників форуму Галина Коломоєць, науковий співробітник відділу цифрових освітньо-наукових систем Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», організатор та координатор Всеукраїнського проєкту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу».

Далі відбувалися виступи учасників у рамках першого тематичного напряму роботи Форуму – «Теоретичні аспекти дослідження змісту, структури, сучасних підходів до розвитку особистісно-професійної компетентності педагога». Так, модератор заходу, Алла Вознюк, завідувач кафедри психології КЗ СОІППО, доктор психологічних наук, професор, проаналізувала особливості розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах післядипломної педагогічної освіти; Наталія Терентьєва, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, психології та методики фізичного виховання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, віце-президент Міжнародної академії культури безпеки, екології та здоров’я, розкрила особливості формування особистісно-професійних компетентностей майбутнього педагога в умовах дистанціонізованого освітнього середовища; а Ганна Улунова, доктор психологічних наук, доцент кафедри психології, політології та соціокультурних технологій Сумського державного університету, висвітлила питання онлайн-навчання або актуальних завдань професійного розвитку вчителя.

Завершили роботу першого тематичного напряму виступи практиків – Ігоря Каніфольського, консультанта, коуча, ведучого семінарів Kanifolsky&k consulting company («Розвиток потенціалу і умови його реалізації»), та Арама Саргсяна, експерта з питань інтеграції бізнесу та освіти, автора та розробника багатьох рішень для оптимізації роботи персоналу, співзасновника приватної початкової школи «Future Skills» («Особистісно-професійні компетентності педагога, методики їх оцінювання (ассессмент), рекомендації від міжнародних інститутів»).

Другий тематичний напрям роботи Форуму присвячений презентації практичного досвіду роботи закладів освіти щодо розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. Тут були представлені виступи Тетяни Жорницької, директора Одеської загальноосвітньої школи № 26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області, віце-президент Всеукраїнської Асоціації «Відроджені гімназії України» («Розвиток професійних компетентностей педагогів: практичний досвід»); Віталія Антоненка, директора Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Краматорської міської ради Донецької області («Інноваційний менеджмент закладу загальної середньої освіти. Перші кроки (практичний досвід)»); Наталії Колоусової, директора Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад), та Анни Власенко, заступника директора з навально-виховної роботи Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад), кандидата педагогічних наук («Структурно-функціональна модель діяльності опорного закладу в умовах упровадження Концепції Нової української школи (з досвіду роботи Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад))»); Світлани Білоус, директора Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Боромлянської сільської ради Тростянецького району Сумської області, та Жанни Рябоконь, заступника директора з навчально-виховної роботи Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Боромлянської сільської ради Тростянецького району Сумської області («Особливості створення освітньо-розвивального середовища засобами проєктних технологій в освітніх округах (з досвіду роботи Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Боромлянської сільської ради Тростянецького району Сумської області)»); Олени Матвійчук, директора Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів №2 Конотопської міської ради Сумської області («Гуманна педагогіка у контексті Нової української школи»); Інесси Шульженко, директора Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради Сумської області, та Оксани Мироняк, учителя англійської мови Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради Сумської області, номінантки Топ-10 Global Teachеr Prize 2019 («Професійна компетентність педагогів у світлі Global Teachеr Prize»).

Заключна частина першого дня роботи Форуму була представлена роботою освітньо-тренінгових майданчиків. Так, майстер-клас «Технології підтримки психічного здоров’я особистості» провела Лариса Гільова, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО, практичний психолог, психотерапевт, базовий тренер Вісбаденської Академії Позитивної психотерапії, голова Сумського представництва Українського Інституту Позитивної крос-культурної психотерапії. Інтерактивне заняття з елементами тренінгу «Особливості ненасильницького спілкування в освітньому середовищі» було проведено Оленою Мельник, практичним психологом, арт-терапевткою, танцювально-руховою терапевткою, практикинею ненасильницької комунікації, кандидатом на сертифікацію при Міжнародному центрі ненасильницького спілкування, координаторкою міжнародного проєкту «Сила добра» в Україні (ООГМ), керівницею «Студій інноваційних рішень».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO