«ДОРОЖНІ КАРТИ НУШ 1-2»: ПОШУК МОДЕЛІ ПРАКТИЧНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ
На початку нового навчального року відбулись курси за вибором «Дорожні карти» для здобувачів освіти м. Кролевець (2-4.09.2020) в формі дистанційного навчання та в формі виїзних курсів для Глухівської загальноосвітньої школи №6 І-ІІІ ступенів Глухівської міської ради Сумської області (16-18.09.2020). Для здобувачів освіти Глухівської загальноосвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів Глухівської міської ради Сумської області були проведені виїзні курси «Дорожні карти НУШ -2».
Стартові побажання слухачів були враховані в оперативному розширенню змістовної частини курсів за такими напрямами: формування освітніх кластерів, місце дорожніх карт в системі індикативних технологій («дорожні карти», «проекти», «кейси»), можливі практичні кейси «Вивчай та розрізняй».
В м. Глухів було розглянуто стратегії розвитку школи в форматі «дорожня карта», що дозволяє побачити пріоритети оптимізації результатів. В курсах поступово починає домінувати розгляд теоретичних проблем через аналіз конкретного досвіду слухачів. Значну увагу приділено знаходженню та використанню сучасного аналогового англомовного досвіду. В ході дискусій було показано, як популяризація досвіду може сприяти розвитку партнерства. При цьому було приділено увагу такому важливому компоненту сучасних освітніх стратегій, як адекватність термінології (наприклад, в STEM проектах важливість використання терміну «прототип»). Крім курсів було надано консультації по школах. Начальник відділу освіти Глухівської міської ради Васянович Л.Г. запросила Жука М.В. залучитись в якості експерта до консультування з питань стратегій розвитку та запровадження сучасного досвіду.