STEM-ОСВІТА ЯК ОРІЄНТИР ПОСТІЙНОГО ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ

golovnaНа виконання плану роботи науково-дослідної лабораторія STEM-освіти за сприянням Інституту прикладної фізики Національної академії наук України (м.Суми), 18 вересня, на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти для вчителів природничо-математичних дисциплін було проведено науково-методичний семінар-тренінг «Стан розвитку STEM-освіти: проблеми та перспективи».

Аналізуючи стан розвитку SТЕМ-освіти у закладах освіти області, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з наукової роботи КЗ СОІППО Сергій Грицай зазначив, що науково-дослідна лабораторія STEM-освіти активно працює над реалізацією державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» та Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) щодо посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях. Також Сергій Грицай акцентував увагу на необхідності використання SТЕМ-обладнання в процесі організації дослідно-експериментальної роботи закладами загальної середньої та позашкільної освіти.

Сударєва Галина, старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту концентрувала увагу учасників семінару на тому, що одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку природничо-математичного і гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання. Досконале володіння методикою упровадження в навчальний процес STEM-освіти сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні навчальних дисциплін.

Про основні тенденції розвитку STEM-освіти, зокрема, міждисциплінарні підходи у побудові навчальних програм та їх дидактичного забезпечення в умовах модернізації змісту природничо-математичної освіти доповіла присутнім керівник науково-дослідної лабораторія STEM-освіти, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Кода Світлана. Вона зазначила, що навчальні методики та навчальні програми STEM-освіти будуть спрямовані на формування компетентностей, актуальних на ринку праці: навички комунікації, критичне, інженерне і алгоритмічне мислення, навички оброблення інформації й аналізу даних, цифрова грамотність, креативні якості та інноваційність. Під час тренінгу особливу увагу було приділено стратегіям, що сприяють інтелектуальному та фаховому розвитку педагогів.

Учасники семінару виразили щиру вдячність інституту, зокрема лабораторії за сучасний підхід до удосконалення їх фахової компетентності в умовах реформування освіти. Присутні також активно обговорювали актуальні питання STEM-освіти на Сумщині, висловлювали власні пропозиції і побажання щодо подальшої співпраці. 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO