РОЗПОЧАТО КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Відповідно до наказу Департаменту світи і науки Сумської обласної державної адміністрації № 257-ОД 19 серпня 2020 року розпочато курси підвищення кваліфікації для заступників директорів з навчально-виховної роботи у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
21 слухача курсів привітав ректор інституту, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін, який побажав заступникам директорів плідного та інформативного навчання й запевнив, що співробітниками та адміністрацією КЗ СОІППО створені зручні та безпечні умови для проведення очних занять.
За модерації Вікторії Перлик – тренера курсів, старшого викладача кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; методиста по роботі з керівними кадрами навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО, перед початком навчання з учасниками була проведена інструктивно-методична сесія.
Заступникам директорів з навчально-виховної роботи було наголошено на важливості дотримання відповідних санітарних норм та масочного режиму для організації та проведення навчального процесу в безпечних умовах. Крім того, слухачі курсів встигли познайомитися зі своїми колегами, обрати старосту групи та ознайомитися з планом подальшої роботи на період занять.
По встановленому графіку курси триватимуть з 19 по 21 серпня 2020 року. Протягом трьох днів заступники директорів опанують нові знання з тем: «Світоглядні засади концепції НУШ. Сучасний керівник закладу освіти як агент змін»; «Державний стандарт початкової освіти. Оцінювання в початковій освіті»; «Управління освітньою діяльністю»; «Ліцензування та організація діяльності закладу загальної середньої освіти»; «Інклюзивна освіта: нові вимоги та підходи»; «Державно-приватне партнерство в освіті».
За результатами 30-годинного навчання слухачі курсів отримають сертифікати про підвищення кваліфікації з питань запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».