ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, навчально-методичним центром психологічної служби СОІППО 3 листопада 2016 року проведено обласний семінар для практичних психологів дошкільних навчальних закладів з теми «Психологічний супровід дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами» на базі дошкільного навчального закладу № 21 «Волошка» м. Суми.

«Дитина, розвиток якої ускладнено дефектом, не просто менш розвинена, ніж її нормальні однолітки, але розвинена інакше», ‒ цими словами Л.С. Виготського розпочала роботу семінару методист навчально-методичного центру психологічної служби Кондратенко Л.О. Важливість цих слів сьогодні обумовлено формуванням нової філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, запровадженням моделі інклюзивного навчання дітей у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах. Кондратенко Л.О. наголосила на проблемі організації та змісту психологічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку в контексті втілення в практику діяльності сучасних освітніх установ гуманістичних, дитино зорієнтованих принципів.

Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, ознайомила присутніх з визначенням поняття «інклюзія», «інклюзивна освіті», охарактеризувала категорії дітей з особливими освітніми потребами, виокремила проблеми упровадження інклюзивного навчання на сучасному етапі реформування галузі освіти.

Актуальним для практичних психологів виявилося питання особливостей організації та змісту психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. Учасники методичного об’єднання визначили мету та завдання формування психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку, проаналізували програму та етапи роботи з цими дітьми та їх батьками. Ці питання розкрила Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Свій досвід роботи з зазначених питань представили практичні психологи Тарасенко О.В. (Сумський ДНЗ № 21 «Волошка»), Ясько А.Ю. (Конотопський ПДЮ), Конотоп Л.О. (Тростянецький ДНЗ «Казка»), Кажан Л.В. (Сумський ДНЗ № 3 «Калинка»).

Жвавий інтерес у присутніх викликав перегляд та аналіз практичного заняття з дітьми старшого дошкільного віку з вадами мовлення, що було проведено практичним психологом Сумський ДНЗ № 21 «Волошка» Тарасенко О.В. Учасники методичного об’єднання актуалізували свої знання щодо організаційних та методичних аспектів корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Під час заключного обговорення спеціалісти відмітили практичну спрямованість семінару, професіоналізм виступаючих з питань підвищення рівня компетентності щодо організації та планування супроводжуючої роботи дітей з особливими освітніми потреба в умовах дошкільного навчального закладу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO