Останні новини
ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»: ДЕНЬ ТРЕТІЙ
07 лютого 2024 року – третій конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», під час якого було реалізовано три різних конкурсних випробування, що дали можливість продемонструвати конкурсантам власні уміння організовувати процес навчання з урахуванням сучасних вимог до його організації.
ТВОРЧО ЗВІТУЄМО
Творчий звіт практичного психолога в рамках атестації є результатом роздумів, навчання, напрацювань, кропіткої праці в наданні психологічної підтримки учасникам освітнього процесу і власного професійного зростання.
Відповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 7 лютого 2024 року відбулися творчі звіти практичних психологів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, інституційного догляду та виховання дітей, що атестуються у 2024 році на встановлення чи підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».
ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»: ДЕНЬ ДРУГИЙ
06 лютого 2024 року – другий конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», що ознаменувався проведенням конкурсного випробування «Урок» (у змішаному форматі) на базі закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади, у номінаціях: «Українська мова та література», «Географія», «Фізика», «Образотворче мистецтво».
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «STEM-ОСВІТА ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПРАКТИКА ЗАЛУЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ»
Інноваційні технології дають нові можливості, але створюють і нові виклики, з якими раніше ніхто не стикався. Ми живемо у неймовірно цікаві часи, коли навіть в умовах війни ми здатні використовувати у своїй роботі інструменти, про які говорить весь світ.
STEM-освіта є інноваційною галуззю, визнаною в усьому світі, оскільки дозволяє інтегрувати знання різних галузей задля підвищення ефективності навчання. Чи можна поєднати інструменти на базі штучного інтелекту зі STEM‑освітою? Так!
Більше статей...
- ЩОДЕНИК ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»: ДЕНЬ ПЕРШИЙ
- ЯК ГОВОРИТИ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ В ШКОЛІ
- У МІЖНАРОДНОМУ РЕЙТИНГУ WEBOMETRICS КЗ СОІППО НА ДРУГОМУ МІСЦІ СЕРЕД ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СУМЩИНИ
- ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
- НАРАДА-НАВЧАННЯ УЧАСНИКІВ ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»