Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Сучасні технології, інноваційні проекти – для здоров’я учнів та вчителів

вкл. .

Мережа Шкіл, дружніх до дитини – це 22 загальноосвітніх навчальних заклади Сумської області – працюють з метою стати базовими у своїх районах та містах з впровадження стандартів якості превентивної освіти щодо формування в учнів навичок здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІДу. Визначені вони наказом управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (від 05.12.12 №868-ОД) «Про впровадження в навчальних закладах заходів на реалізацію проектів Європейського Союзу та Глобального Фонду щодо виконання Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки».

Про напрацювання цих навчальних закладів у напрямі здоров’язбереження, результати впровадження цілого ряду проектів, технологій, методик, перспективи діяльності йшлося на обласному семінарі-нараді «Діяльність шкіл, дружніх до дитини з виконання проектних заходів Глобального Фонду та Європейського Союзу», що відбувся 31 березня 2014 року в Сумському ОІППО.

Учасники семінару-наради – методисти здоров’яспрямованої діяльності управлінь, відділів освіти, директори, заступники директорів, учителі базових загальноосвітніх навчальних закладів з питань превентивної освіти – «Шкіл, дружніх до дитини».

На семінарі підіймались питання ефективного впровадження освіти на основі розвитку життєвих навичок (ООЖН) у навчально-виховний процес закладів як мережі Шкіл, дружніх до дитини, так і всіх загальноосвітніх навчальних закладів. ООЖН є актуальною технологією навчання учнів здоров’ю. Усі школи впроваджують її на уроках основ здоров’я в початковій та основній школі, під час викладання факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ» у 8-11 класах, у виховній та позакласній роботі. Педагоги базових шкіл пройшли відповідне навчання на експрес-курсах у Сумському ОІППО, отримали сертифікати педагогів-тренерів, які дають право впроваджувати ООЖН у навчально-виховний процес.

Вся діяльність в області стала можливою відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України, за сприяння Громадської організації «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту», грантів Глобального фонду для боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією і Європейського Союзу, спільної праці педагогів та тренерів, які об’єднані громадською організацією «ВСЕСВІТ».

Статистика проблеми ВІЛ/СНІДу в світі, Україні, Сумській області, актуальні питання забезпечення прав ВІЛ-інфікованих – теми виступів гостей семінару-наради: Л.М. Панасенко, завідуючої відділом профілактичної, організаційно-методичної роботи та епідмоніторингу Сумського обласного центру профілактики і боротьби зі СНІДом та О.А. Беленецької, голови правління Сумського обласного відділення Всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД».

Як інтегрувати різні проекти, спрямовані на здоров’я, у своєму навчальному закладі, який уже заявив про себе, як успішний, передовий в області з даної проблеми? Своїми надбаннями з цієї проблеми поділилась з учасниками семінару-наради Т.І. Фролова, директор Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 у виступі «Реалізація проблеми здоров'язбереження в розрізі діяльності Школи сприяння здоров'ю та Школи, дружньої до дитини». Заклад – переможець конкурсу-захисту моделі сучасного навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю 2012 року. Поєднання різних моделей «здорової школи» на користь учням, батькам, педагогам. Тут впроваджується ціла низка сучасних проектів, які зміцнюють, розвивають, виховують здоров’я учнів та вчителів.

Про успішний досвід здоров’яспрямованого навчально-виховного процесу у початковій школі презентувала Т.П. Василець, директор Ворожбянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Білопільської районної ради; навчання та виховання здоровому способу життя учнів основної школи – Т.В. Дмитренко, заступник директора з виховної роботи Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів; вибудувану модель освіти на основі життєвих навичок, до якої залучені учні – педагоги – батьки – громадськість І.В. Демеха, директор Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14.

Факультативний курс «Захисти себе від ВІЛ», посібники до викладання якого у достатній для всіх зацікавлених навчальних закладів кількості освітяни отримали за підтримки Європейського Союзу та Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, у Сумщині впроваджується у 172-х загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах. У цьому навчальному році його вивчають 3518 старшокласників. Досвідом викладання курсу, спрямованого на профілактику ризикованої поведінки, зокрема щодо ВІЛ-інфікування, поділились С.М. Небилиця, заступник директора з навчально-виховної роботи Шосткинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1, Н.В. Прядко, заступник директора з виховної роботи Кролевецького НВК № 4: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – ДНЗ, М.В. Кісільова, учитель основ здоров'я, практичний психолог Великобобрицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради. Педагоги вважають курс конче необхідним для учнівської молоді.

Статистичні дані зміни у знаннях, ставленнях, намірах старшокласників, за результатами даних вхідного та вихідного оцінювання курсу «Захисти себе від ВІЛ», переконливо свідчать про позитивний вплив на поведінку учнів шляхом підвищення їхньої мотивації до здорового способу життя, отримання необхідних для безпечної поведінки знань, набуття життєвих навичок, а також формування толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Дані такого дослідження у своєму закладі висвітлила на семінарі-нараді О.М. Кузьменко, директор Кириківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великописарівської районної ради.

Впроваджувати інтерактивну виставку-гру з питань репродуктивного здоров’я «Маршрут безпеки», сучасну технологію профілактики ВІЛ у позакласній роботі стало можливим за навчально-методичної та матеріальної підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). Вести цю роботу можуть лише 18 педагогів області, які пройшли відповідне навчання на експрес-курсах у Сумському ОІППО. Як навчали учнів-фасилітаторів, кого вже «провели» по Маршруту у своїх районах та містах повідомили сертифіковані з даного проекту педагоги: О.В. Кукотіна, педагог-організатор Козацького НВК: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – ДНЗ Конотопської районної ради, В.І. Кудіна, заступник директора з виховної роботи Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 та Л.О. Лапоног, заступник директора з виховної роботи Будильського НВК: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – ДНЗ Лебединської районної ради.

Нову унікальну технологію з формування здорового способу життя на уроках фізкультури розкрила перед учасниками семінару-наради Н.О. Педяш, директор КЗ Сумської загальноосвітньої школи № 23 м. Суми. В області ця школа – один з двох ЗНЗ, де впроваджується проект “Fair Play – Чесна Гра”. Навчання та матеріальне забезпечення гри, здійснене Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), забезпечило впровадження цікавої пізнавальної технології профілактики ВІЛ/СНІДу під час занять з футболу.

Яким має бути тренінговий кабінет – пріоритетна умова якісного навчального заняття з ООЖН – тема виступу Н.М. Токар, учителя основ здоров’я Нижньосироватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної ради.

Резолюцією, прийнятою на семінарі, визначені перспективи подальшої роботи Сумського ОІППО, відділів, управлінь освіти, загальноосвітніх навчальних закладів з впровадження якісної превентивної освіти. А Школам, дружнім до дитини ще готуватись до очікуваного Всеукраїнського конкурсу-огляду моделей таких шкіл. Побажаємо всім успіхів!

В.М. Успенська, старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти Сумського ОІППО, керівник лабораторії з проблем здоров'язбережувальної діяльності в закладах освіти, регіональний координатор проектів

 



Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new