Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Щоденник олімпіади. День третій: демонстраційний тур

вкл. .

Наближається екватор олімпіадних змагань. У вівторок, 25 березня 2014 року учасники Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики не лише змагалися, але й аналізували, разом із членами журі виконання завдань теоретичного туру. Змагання із демонстраціями були вражаючими не лише для учнів, але й для усіх присутніх в актовій залі державного навчального закладу «Сумський хіміко-технологічний центр професійно-технічної освіти». Діти після закінчення демонстраційного туру зізнались, це либонь один із найцікавіших епізодів усієї олімпіади. Хоча і відповіді мали бути конкретними, короткими, з декількох речень і, відповідно, по-суті. Після кожного досліду учасники мали лише одну-дві хвилини на запис свого варіанту відповіді які тут же здавали на перевірку членам журі. А після швидкої перевірки зі сцени лунала правильна відповідь.

Юні фізики поділились емоціями. Кошевець Євгеній, учень 9 класу: «Уперше беру участь у Всеукраїнському етапі олімпіад, а на міському цьогоріч маю перемоги вже втретє. Дуже сподобалась подорож і місто, в якому ми перебуваємо. Задачі теоретичного туру складні, проте цікаві. Демонстраційний тур також дуже цікавий, думаю, що не зовсім справився, але було дуже цікаво, дізнався багато нового». Андрій Терещенко з Кіровоградщини: «На Всеукраїнському рівні вдруге, в минулому році мав середні успіхи. Позитивні емоції, спілкуюсь та заводжу нових друзів. Завдання з одного боку складні, а з іншого такі, що реально розв’язати. У демонстраційному турі побачив багато цікавих явищ та відкрив для себе нові факти. Намагатимусь потрапити на всеукраїнський рівень і в наступному році».

Друга частина дня була присвячена екскурсіям історичною частиною міста. Справжня весна подарувала позитивні емоції та гарний настрій нашим гостям.

Юрій П’ятаченко, викладач Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, координатор багатьох краєзнавчо-історичних проектів розповів членам журі легенди та історію заснування міста над Пслом та показав сумські родзинки. Досить захопливою виявилась подорож пішохідними Сумами. Не зважаючи на досить молодий вік нашого міста присутні відмітили, що місто має ніби необмежений простір – вулиці широкі і світлі. А велика кількість маленьких дрібниць у вигляді пам’ятних знаків надає йому неповторності та вирізняє серед інших індустріальних центрів.

Ось так, у інтелектуальних змаганнях, вражаючих демонстраційних явищ фізичних величин та пішохідної мандрівки вулицями міста, де поєднується минуле та сучасність, завершився третій день олімпіади.


 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new