Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Щоденник олімпіади

вкл. .

У понеділок, 24 березня 2013 року о 5 годині ранку члени журі розпочали напружену роботу, щоб учасники олімпіади мали змогу отримати максимально якісні завдання. У перерві, вдалося поспілкуватися з Євгеном Соколовим, деканом Запорізького національного технічного університету, доцентом, кандидатом фізико-математичних наук та одним із авторів олімпіадних задач. Наш співрозмовник відмітив, що для учнів будуть запропоновані цікаві задачі про космічні кораблі, по електродинаміці, про пригоди казкових героїв, які потребують, в першу чергу, кмітливості. Враження від перебування – тільки позитивні. «Про Суми я багато читав, це історичне місто, сподіваюся, що буде час на цьому тижні ще глибше поринути у світ сучасності. Далеко за межами області відомий ваш Інститут прикладної фізики Національної академії наук України». Умовами проживання Євген Соколов задоволений та оцінює їх на відмінно.

Олег Орлянський, доцент Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара, кандидат фізико-математичних наук, є не тільки експертом-консультантом турнірів юних фізиків, але й членом редколегії періодичного видання «Світ фізики». Він розповів, що у минулому році перевидано його авторську книгу «Світ, в якому ти живеш», розраховану на юних та допитливих дітей, яка знайомить читачів з фізичними явищами у доступній формі. На питання, чим відрізняється цьогорічні завдання для учнів, відповів так: «останні роки переважна більшість задач теоретичного та експериментального турів є оригінальними, що практично врівноважує шанси на перемогу учнів міських профільних фізико-математичних класів та їх ровесників із сільської місцевості.

А от Вадим Манакін, старший викладач Одеського національного університету імені І.І.Мечникова, зазначив, що для перемоги потрібно бажання, яке підкріплене роботою. Важливо для учасника мати не тільки знання, але й вміння працювати з цими знаннями. Далі його вислови викликали жваву дискусію у колег, особливо цей: «у кожної людини є кругозір, та коли він звужується в точку, людина говорить, про те, що це її точка зору». Обговорювали мої співрозмовники і такий вислів: «гонор плюс розум дорівнює константі», а це вже філософська розмова. Як бачимо, фізики можуть бути ліриками.

Юрій Мінаєв, доцент Запорізького національного університету, кандидат фізико-математичних наук на питання чим відрізняються юні фізики від своїх ровесників відповів, що у них більше розвинуто критичне мислення. Задачу з фізики учень не тільки розв’язує сам, він повинен самостійно вирішити та оцінити наскільки отримана відповідь відповідає дійсності. Критичне мислення – є умовою адаптації в інформаційному соціумі. Ситуації в житті змінюються швидко, неможна людині діяти в сучасному житті завченими алгоритмами, необхідно навчитися орієнтуватися та приймати рішення у незнайомій ситуації. Задачі на фізичній олімпіаді – це гарний полігон для відпрацювання навичок мислення.

Поки учасники Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики клопітливо розв’язували задачі керівники команд знайомилися з освітніми закладами та історичним минулим Сумщини.

Перша подорож відкрила для наших гостей минуле та сьогодення Сумського державного ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка, яким ми пишаємося і захоплюємося, як взірцем закладів подібного типу, вразила й наших гостей.

На підході сама будівля вражає величністю та гордовитістю архітектури, а ідеальний порядок прилеглої території, воєнна техніка музею під відкритим небом доповнюють ансамбль навчального закладу з непростою та неймовірно цікавою історією.

Господарем-екскурсоводом виступив Андрій Сидоренко, заступник начальника, учасник бойових дій та педагог за покликанням. Розповідаючи про будні кадетів, він наголосив, що головне завдання – виховання патріота нашої держави, надання окрім всього іншого і духовної освіти. На сьогодні кількість кадетів, що навчаються, – 630 осіб на 4 курсах. Найменші – восьмикласники. Що стосується педагогічних працівників, то це і кандидати наук, і доценти, і вчителі вищої категорії та вчителі - методисти, тому не дивно, що цього року цей навчальний заклад має велику кількість переможців ІІІ туру Всеукраїнських учнівських олімпіад. А в минулих роках – і переможця ІV етапу з хімії.

Побутові умови та матеріальна база закладу на досить високому рівні, у поєднанні із строгою дисципліною загартовують особистість, формують свідомого громадянина. Здавалося б прості казарми перетворені на затишні кімнати, з акваріумами та живими птахами. Духовна складова – діюча церква, де кожен бажаючим в любий момент може долучитись до молитви. Усе це в порівнянні із прадавніми традиціями – вечорами балів – створює неймовірну атмосферу – професіоналізму та домашнього затишку водночас, перебуваючи в якій стає реальністю девіз сумських кадетів – душу – Богові, серце – дамі, життя – Вітчизні, честь – нікому.

І знову слово нашим гостям. Керівник команди з Тернопільської області, Василь Гайда, у розмові відмітив, що «проблем з поїздкою до Сум не було, зустріли команду на високому рівні, все дуже класно, маємо дуже чудового куратора, в усьому нам допомагають, отримуємо задоволення від перебування в Сумах, чекаємо на результати. Щодо емоцій дітей – діти налаштовані гарно, перебувають у хорошому настрої, готові боротися за призові місця. Суми сподобались, дуже спокійне місто».

Ось так минув другий день олімпіади з фізики.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new