Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Участь у семінарі «МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

вкл. .

07 лютого Національною академією педагогічних наук України, Університетом менеджменту освіти, Інститутом менеджменту і психології, кафедрою управляння навчальним закладом і педагогіки вищої школи було проведено в он-лайн режимі методологічний семінар «МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». В роботі семінару взяв участь завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Жук М.В.

Модерування семінаром здійснювали Корецький М. Х., доктор наук з державного управління, професор, заслужений діяч науки і техніки України, проректор з навчально-виховної роботи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України та Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. каф. УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Всі доповіді викликали активне обговорення.

Під час проведення семінару були заслухані такі доповіді:

Маркетингове управління в освіті – методологічний аспект

Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. каф. УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України;

Сучасна філософія освіти: маркетинговий аспект

Жук М.В., кандидат філос. наук, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін і українознавства. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

Особливості маркетингових досліджень системи комп’ютерного навчання

Лапшина І.С., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Презентаційна діяльність загальноосвітнього навчального закладу

Почуєва О.О., аспірантка кафедри УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, методист Харківської академії неперервної освіти;

Маркетинг - як сучасний інструмент управління ПТНЗ

Проценко Н.Д., директор Черкаського обласного навчально-методичного центру професійно-технічної освіти;

Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг навчальним закладом

Рябова З.В., доктор пед. наук, доцент, зав. кафедрою УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України;

Використання on-line конструктора для проведення маркетингових досліджень

Махіня Т.А., кандидат пед. наук, доцент, заступник завідувача кафедри УНЗ і ПВШ ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new