ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ВИМОГ ДО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

вкл. .

golovnaКонструювання змісту природничо-географічної освіти, у контексті вимог до нової української школи, було здійснено 22 слухачами курсів підвищення кваліфікації вчителів, під керівництвом Удовиченко І.В. (д.пед.н., доцент, куратор групи), 11-12.03.2020 у рамках розкладу занять слухачів курсів за вибором у Сумському ОІППО.

З метою підвищення рівня теоретичної грамотності слухачів за обраним тематичним напрямом, оволодіння знаннями щодо організації людино-географоцентричного освітнього середовища НУШ, набуття навичок моделювання банку запитань К-спрямування за 4-ма змістовими лініями НУШ, проєктування результатоцентричної природничо-географічної освіти в контексті вимог НУШ, що вцілому спрямовано на формування предметної географічної компетентності, учителі на курсах підвищення кваліфікації набували навичок змістового моделювання засобами інтерактивної взаємодії та за допомогою паперових носіїв інформації, гаджетів, девайсів, розробляючи й презентуючи загалу банк тематичних запитань К-спрямування, якими, у підсумку, вони  зможуть послуговуватися в практиці роботи на пропедевтичному етапі та активної реалізації ідей НУШ в основній (базовій) та старшій (профільній) школі.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new