Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №12-ОД  Про підсумки відбіркового етапу другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №13-ОД Про внесення змін до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 № 775-ОД «Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 08.01.2020 № 6-ОД Про внесення змін до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 18.12.2019 № 801-ОД

Наказ ДОН СОДА від 18.12.2019 №801-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019/2020 навчальному році 

Наказ ДОН СОДА від 02.12.2019 №775-ОД Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Моніторингове дослідження якості математичної освіти учнів (студентів) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Обласний семінар для учителів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за інклюзивною формою навчання

вкл. .

IMG 20191128 10133428 листопада 2019 року на базі комунального закладу Сумський  обласний інститут післядипломної педагогічної освіти був проведений обласний семінар для учителів та асистентів вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за  інклюзивною формою навчання «Особливості навчання дітей з порушенням слуху в закладі загальної середньої освіти».

У  семінарі взяли участь учителі та асистенти учителів закладів загальної середньої освіти, які працюють за  інклюзивною формою навчання; спеціальні педагоги, методисти методичних кабінетів, відповідальні за впровадження інклюзивної освіти.

Головною метою семінару було ознайомити  присутніх зі специфікою розвитку та особливостями корекційної роботи дітей з порушенням слуху. У заході взяли участь члени лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, батьки дітей з особливими освітніми потребами, педагоги практики та сурдопедагоги.

Учасники семінару-практикуму мали можливість поспілкуватися з Домашенко Н.Б., вчителем української жестової мови та трудового навчання Лебединської спеціальної загальноосвітньої школа-інтернат, яка ознайомила присутніх з історією свого життя та виконала пісню на жестовій мові. Така відверта розповідь надихнула учасників семінару на позитивні очікування від глухих людей.

01

Завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО, к.пед. доцент Прядко Любов Олексіївна, висвітлила особливості розвитку та підтримки слуху у дітей з особливими освітніми потребами. Вона наголосила на особливостях мовленнєвого розвитку починаючи з самого народження та ознайомила присутніх із специфікою створення освітнього простору для дітей з порушенням слуху.

02

Старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО Борцова Муза Володимирівна ознайомила присутніх з доповіддю «Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушенням слуху, де особливу увагу звернула на особливості пізнавальної сфери дітей з порушенням слуху.

Соціальний педагог, вчитель основ здоров’я   КЗ Сумської обласної ради  «Лебединська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Туча Тетяна Вікторівна  виступила з доповіддю «Соціалізація людини з порушенням слуху». Підготовлена нею презентація  дала можливість присутнім зрозуміти особливості соціалізації глухих дітей та їх життєві перспективи.

Педагоги Косівщинської загальноосвітньої школа-інтернат Сумського району Ломова Валентина Миколаївна  та  Ходарєва Олена Борисівна  висвітлили питання формування звуковимови та роботи з розвитку мовлення дітей зі зниженим слухом на загальноосвітніх уроках  та індивідуальних заняттях.

Особливо учасники були вражені виступами сурдопедагогів Лебединської спеціальної загальноосвітньої школа-інтернат. Зокрема,  Римарь Лариси Леонідівни та Дубницького Миколи Івановича, вчителя-логопеда Інклюзивно-ресурсного центру  Лебединської міської ради.

Римарь Лариса Леонідівна розкрила питання «Українська жестова мова як засіб навчання дітей з порушенням слуху», наводячи яскраві приклади та демонструючи навчально-методичну літературу.

03

Дубницький Микола Іванович розкрив питання індивідуальної робота з розвитку слухо-зорового-тактильного сприймання та формування звуковимови у дітей з порушенням слуху.

04

Семінар-практикум для учителів та асистентів вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за  інклюзивною формою навчання «Особливості навчання дітей з порушенням слуху в закладі загальної середньої освіти» відбувся на високому організаційному та науковому рівні. Обрані теми стала плідним підґрунтям для обміну думками із зазначеної проблематики. Всі учасники семінару отримали друковані методичні рекомендації по роботі з зазначеною категорією дітей.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new