Управлінські компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах децентралізації
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 11 грудня 2019 року на базі закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 5 Тростянецької міської ради відбувся обласний семінар директорів закладів загальної середньої освіти «Управлінські компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах децентралізації».
У заході взяли участь 18 директорів закладів загальної середньої освіти області.
Обласний семінар відкрила Перлик В.В., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО, яка ознайомила присутніх із планом роботи обласного семінару та закцентувала увагу на формуванні та розвитку управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи.
Бондаренко І.В., директор закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 5 Тростянецької міської ради презентувала заклад освіти учасникам семінару та ознайомила із досвідом щодо управління кадровою роботою в закладі загальної середньої освіти.
Цікавими та змістовними були презентації «Лідерство – як управлінська компетентність керівників закладів загальної середньої освіти» (Москаленко С.М., завідувач Тростянецької Філії № 1 I-II ступенів закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 5 Тростянецької міської ради) та «Самоменеджмент: управління командою» (Лампак Л.І., директор закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 3 Тростянецької міської ради).
У рамках семінару учасники взяли участь та обмінялися думками у методичному полілозі, на якому обговорили актуальні питання управління розвитком педагогічного колективу в умовах сучасної школи, управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти в умовах децентралізації та реформування освіти.
Отримані в ході семінару знання учасники презентували як власні моделі управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти.
По завершенню заходу учасники семінару отримали методичні рекомендації.