STEM-ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ТА ТВОРЧО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

golovnaНа виконання плану роботи науково-дослідної лабораторія STEM-освіти за сприянням Інституту прикладної фізики Національної академії наук України (м.Суми) та ПРАТ «Електровимірювач» (м.Житомир), 2 жовтня, на базі інституту було проведено обласний науково-методичний семінар «STEM-підхід в організації навчально-дослідної та творчо-експериментальної діяльності учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін».

Аналізуючи стан упровадження Програми SТЕМ-освіти у закладах освіти області, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з наукової роботи КЗ СОІППО Грицай Сергій зазначив, що науково-дослідна лабораторія STEM-освіти активно працює над реалізацією державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» щодо посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях.

Сударєва Галина, старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту акцентувала увагу учасників семінару на тому, що одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку природничо-математичного і гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання. Досконале володіння методикою упровадження в навчальний процес STEM-освіти сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні навчальних дисциплін.

Про розвиток науково-технічного напряму навчально-методичної діяльності в закладах загальної середньої освіти та основні тенденції розвитку STEM-освіти, зокрема, міждисциплінарних підходах у побудові навчальних програм та їх дидактичного забезпечення в умовах модернізації змісту природничо-математичної освіти доповіла присутнім керівник науково-дослідної лабораторія STEM-освіти, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Кода Світлана. Особливу увагу було приділено стратегіям, що сприяють інтелектуальному розвитку педагогів та удосконаленню їх фахової компетентності в умовах реформування освіти.

На необхідності використання SТЕМ-обладнання в процесі організації дослідно-експериментальної роботи, як закладами позашкільної так і загальної середньої освіти, наголосила кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти Сєрих Лариса.

Майстер-класи по використанню навчального обладнання в процесі організації  навчальної та дослідно-експериментальної роботи з фізики провели Лопаткін Роман, завідувач науково-дослідного Центру навчально-наукових приладів Інститут прикладної фізики Національної академії наук України та Острогляд Іван, начальник методичного відділу ПРАТ «Електровимірювач».

Учасники семінару виразили щиру вдячність за сприяння інституту, зокрема лабораторії, розвитку науково-методичної бази STEM-освіти на Сумщині. Присутні також активно обговорювали актуальні питання STEM-освіти, висловлювали власні пропозиції і побажання щодо подальшої співпраці.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO