Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

КОЛЕКТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНА ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

вкл. .

головну resultНа сучасному етапі модернізації національної системи освіти важливе значення має пошук ефективних шляхів реалізації змісту освіти, спрямованої на формування компетентного випускника нової української школи, саме цьому і були присвячені тематичні курси за вибором «К-взаємодія учасників освітнього процесу», які об'єднали 02-04.10.2019 (у формі логіпрактикумів, інфо-skype-марафону) 27 педагогів Путивльського району (під керівництвом Удовиченко І.В., к.пед.н., доц.)

Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів високої якості життя, інструмент соціальної та культурної злагоди й економічного зростання. Досягнення результатів у цьому напрямі можливо за умов компетентного підходу до організації процесу навчання учнів. Ефективною у цьому напрямі є колективно-компетентнісна взаємодія (К-взаємодія) – процес співпраці колективу однодумців – суб`єктів освітньої діяльності, спрямований на формування компетентностей (ключових, загальнопредметних, предметних) тощо.

Моделюванню інтегрованих завдань, в яких різні питання розглядаються під кутом зору чотирьох змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров`я та безпека, підприємливість і фінансова грамотність) та 10-ти компетентностей, була присвячена інтерактивна складова занять.

У результаті роботи педагоги навчилися моделювати процес К-взаємодії, започаткувавши створення власних банків тематичних завдань з навчальних предметів (українська мова та література, історія, англійська мова, географія, правознавство, хімія, біологія, екологія, інформатика, російська мова та зарубіжна література, трудове навчання) і напрямів роботи (логопедія, виховна робота, початкові класи) інтегрованого спрямування.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new