КОЛЕКТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНА ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
На сучасному етапі модернізації національної системи освіти важливе значення має пошук ефективних шляхів реалізації змісту освіти, спрямованої на формування компетентного випускника нової української школи, саме цьому і були присвячені тематичні курси за вибором «К-взаємодія учасників освітнього процесу», які об'єднали 02-04.10.2019 (у формі логіпрактикумів, інфо-skype-марафону) 27 педагогів Путивльського району (під керівництвом Удовиченко І.В., к.пед.н., доц.)
Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів високої якості життя, інструмент соціальної та культурної злагоди й економічного зростання. Досягнення результатів у цьому напрямі можливо за умов компетентного підходу до організації процесу навчання учнів. Ефективною у цьому напрямі є колективно-компетентнісна взаємодія (К-взаємодія) – процес співпраці колективу однодумців – суб`єктів освітньої діяльності, спрямований на формування компетентностей (ключових, загальнопредметних, предметних) тощо.
Моделюванню інтегрованих завдань, в яких різні питання розглядаються під кутом зору чотирьох змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров`я та безпека, підприємливість і фінансова грамотність) та 10-ти компетентностей, була присвячена інтерактивна складова занять.
У результаті роботи педагоги навчилися моделювати процес К-взаємодії, започаткувавши створення власних банків тематичних завдань з навчальних предметів (українська мова та література, історія, англійська мова, географія, правознавство, хімія, біологія, екологія, інформатика, російська мова та зарубіжна література, трудове навчання) і напрямів роботи (логопедія, виховна робота, початкові класи) інтегрованого спрямування.