Обласна школа передового досвіду «Сучасні форми роботи з обдарованою учнівською молоддю»
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2019 рік, 16 травня на базі закладів загальної середньої освіти м. Шостка відбулась обласна школа передового досвіду «Сучасні форми роботи з обдарованою учнівською молоддю» для методистів районних (міських, об’єднаних територіальних громад) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти, які працюють за напрямом роботи з обдарованою учнівською молоддю.
Метою заходу було ознайомлення з системою роботи закладів загальної середньої освіти м. Шостка, обговорення та застосування сучасних форм роботи з обдарованою учнівською молоддю.
З вітальними словами до учасників семінару звернулися Чанцева-Коваленко О.М., секретар голови міської ради та Колошко Л.О., заступник начальника управління освіти Шосткинської міської ради.
Каленик О.В., методист по роботі з обдарованою учнівською молоддю Сумського ОІППО, ознайомила учасників семінару з планом роботи та розкрила питання сучасних форми роботи з обдарованою учнівською молоддю, системи підготовки учнів до олімпіад та конкурсних змагань у закладах загальної середньої освіти.
Чухно З.І., методист методичного кабінету управління освіти Шосткинської міської ради, розповіла про сучасні підходи до організації роботи з обдарованою учнівською молоддю у м. Шостка.
Мороз Ю.М., директор Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради, провела екскурсію закладом «Шосткинська гімназія – заклад сучасної освіти».
Ковтун С.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради, розкрила питання системи роботи Шосткинської гімназії та використання інноваційних ідей для організації роботи з обдарованими гімназистами.
Учасники відвідали тренінгові заняття та майстер-класи: заняття-тренінг курсу за вибором з української мови «Визначення складових дослідження при написанні наукових робіт» (Білясник М.Д., Дацюк Н.В., учителі української мови та літератури Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради); майстер-клас «Використання учнями смартфонів та планшетів для розвитку дослідницьких умінь» (Пата О.І., учитель інформатики Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради); дискусійний клуб «Відкрий Європу для себе» (Денисенко О.О., Грибань І.М., учителі англійської мови Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради); презентацію рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції у гімназистів під час складання Німецького мовного диплому (Синявська О.Л., Кановець Н.В., учителі німецької мови Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради); продемонстровано захист проекту в рамках програми «Еко-школа» (Василенко Т.Г., заступник директора з виховної роботи Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради).
Василенко В.М., директор Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради ознайомив з системою роботи Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради.
Коляденко І.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради розкрила питання «Система роботи з обдарованими учнями в Шосткинському навчально-виховному комплексі: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради: крок у майбутнє».
Під час практичної частини «Від творчого вчителя – до творчого учня» продемонстровано фрагмент уроку історії (Василенко В.М., директор Шосткинського навчально-виховного комплексу); а також фрагмент уроку геометрії (Безлюдний С.В., учитель математики Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради); калейдоскоп «Елементи STEM-освіти у роботі з обдарованими учнями» та фрагмент факультативного заняття з фізики з використанням цифрової лабораторії RegisteriLab (Таранова Т.Ю., учитель фізики Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради); основи робототехніки в школі (Стрибуль О.О., учитель предмета «Технології» Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради); презентацію роботи у проекті варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища» (Шевченко Л.М., учитель інформатики Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради); навчальні дебати – платформа для розвитку творчого потенціалу учнів (Дубровна Т.І., учитель української мови Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради); майстер-клас «Формування дослідницьких та інформаційно-комунікативних учнів на уроках природничо-математичного циклу» (Андрусенко О.Б., учитель хімії Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради).
За результатами обласної школи передового досвіду учасники отримали методичні рекомендації.