Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

ЗАХИСТ ВИСОКО ОЦІНЕНИЙ МОН

вкл. .

viber image 2019 05 15 10.21Рік тривала робота колег-науковців над ІІ концептуально-діагностичним етапом дослідно-експериментальної роботи за темою «Теоретико-методичні засади розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти» і 14 травня 2019 року у Міністерстві освіти і науки України етап успішно захищений.

Експертна рада Міністерства відзначила доповідачів – Сергій Грицая, проректора з наукової роботи Сумського ОІППО, кандидата педагогічних наук, доцента та Аллу Вознюк, завідувача кафедри психології Сумського ОІППО, доктора психологічних наук, доцента. Експерти вказали на високий, взірцевий рівень підготовки звіту з наукової теми.

viber image 2019 05 15 10.23

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.04.2017 № 639 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», плану роботи та програми проведення II (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи основними завданнями були: розробити Концепцію розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти; розробити діагностичний інструментарій, програму педагогічного експерименту відповідно до визначених критеріїв, показників (індикаторів); розробити змістово-технологічне забезпечення моніторингу рівня розвитку особистісно-професійної компетентності педагога; узагальнити результати діагностики рівня розвитку особистісно-професійної компетентності педагога; розробити модель розвитку особистісно-професійної компетентності педагога; провести V Міжнародну науково-практичну конференцію «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка»; провести Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Сучасний вимір та стратегії формування особистісно-професійної компетентності педагога»; узагальнити результати щодо здійснення II (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи. Усі завдання були виконані вчасно і у повному об’ємі.

Як показує практика – командна злагоджена робота всіх зацікавлених завжди не лише є ефективною, а й приносить позитивний результат, а іноді і визнання на досить високих професійних щаблях. Вітаємо причетних колег, сподіваємось на співпрацю і в подальшому!

viber image 2019 05 15 10.13.34

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new